Reg. starter 1830 - max. 1000 spillere - £4250 i præmiesum
Stor fri-rul på WillHill 19:30
puha ser da ellers udemærket ud... skal bare til homegame kl 19.. skidt.. eller det jo meget godt... regner da med at vinde lidt :-)
jeg melder mig til og spiller hvis jeg kan nå det.. men tak for tippet TheBoMan!!
: hvor er der homegame i Odense? Og hvorfor er jeg ikke blevet inviteret? :)
hehe mukke... det nogle fra arbejde og nogle jeg ikke kender... tror der er en del nye med der lige skal læres op.. har ihvertfald selv en med der aldrig har spillet live før.. og aldrig om penge faktisk... har også taget det store blink med ;)
stadigt 250 pladser
Held og lykke til dem der nåede det :-)
Blev 55 med lidt for meget held :D
Synes personligt det er ret godt af en newbie...
Tillykke med det, altid godt med lidt free money :-)
#39 og £25 ned i lommen.
Er ok, selvom man jo altid gerne vil have mere :)
Det jo det! var lige på vej ind på dit bord, men lige da jeg kom der ind røg du ud :-(
Der er stadigvæk en der hedder jannik med, vi håber på ham...........
Nr 46...hot butter..
Røg som nr. 20 på QQ mod A8
Tak til TheBoMan for oplysningerne. Fik rimelig travlt med at downloade software og registrere mig. Blev nr. 57. Det er sgu fint
Til de gode og heldige. Er jeres gevinster gået ind på jeres konto. Min er nemlig ikke.
@Daddycool: u r welcome. Mener at man lige skal sætte sig til bords eller lign., så registreres gevinsten. Jeg synes, at have hørt om problemet før her på pokernet.
Jeg stod af som nr. 170, men måske næste gang :-)
Hvordan er det nu lige man finder en kalender, der fortæller hvorfår der er freeroll tourneys på f.eks Willim Hill? Syntes ikke jeg kan finde noget på deres hjemmeside
Pengene er gået ind og allerede næsten spillet op.......