Hvad siger PN til River her alle andre streets mener jeg er meget std.
Spillet er PLO1000 6 mands
Alle undertagen Villian sidder med fulde stakke eller mere.
Hero i SB med7♥,6♥,9♣,7♣
To mand limper en fra knappen siger 60
Hero,BB og de to limper caller
Flop 10♦,9♦,6♦ Pot 300
Alle checker
Turn J♦
Alle Checker
River 6♠
Hero?
Mener vi kan C/F, C/C, B/F, men hvilken option er bedst her
Det der sker er jeg checker
Og første limper med ca 390 bag byder 250?
FOld om til Hero
Hvad siger i her?
Stor Multiway PLO1000
Medmindre at der sidder deciderede fisk her - så checker/folder jeg - selvom jeg VB'er tyndt.
Folk med floppede sets eller små huse som rammer på riveren checker nok - eller en med dominated st8 kalder.. Går ud fra at hvis de kan spille PLO (som de jo nok kan på PLO 1K) så er disse boards præcis det der rammer deres range.
Et fail i en slowplayed flush, set der ikk tør better, dominated st8 på turn der heller ikk better pga SD value - er vi vel oppe imod - eller et rivered hus
Medmindre du tror de folder små flushes eller højere st8 så vil jeg mene at checke er bedst.
Call
effektive stacks på dig og bb, som må være den sidste spiller til at acte ?
@ONLY ja c/F kan sagtens være den rigtige linje, problemet er jo også at jeg ikke er sidste til at acte, og selvom det kræver en del at spille tilbage efter et bet og et call, så kan der jo sagtens sidde en og sløw mange made hands.
@EPIX Better sidder med 390 bag, jeg sidder med 1200 og BB sidder med 933
Enig Rune i at slowplay af made hands er meget realistisk - grundet det scary board..
Btw er ved at samle mig selv så vi kan få talt over skype..
Hvad endte denne hånd med ? hva gjorde du og hvad sad villain med +
^^^ Mon ikke det var et valuebet på river - godt fold - det er for meget guessing game og på sådan boards er det de færreste spots hvor folk bluffer..