I forbindelse med Åbningen af en poker klub i aarhus, vil vi lave en stor tunering.
vi spiller 2000 + 200 Texas NL Holdém med 30 min levels.
Tid: Fredag d.2 September kl 19.00
sted: Sikeborgvej 268
for tilmeldnig ring på 26651531 eller besøg vores nye hjemmeside www.aarhuspoker.dk
Stor tunering i århus 2000+200
Ser sgu ud til I har fået stablet nogle fede lokaler på benene.
Og jeg skal da love for ambitionerne er til stede. Fint nok.
Men lav lige en stavekontrol på sitet og ændre bye in til buy in. Det andet er sgu så kedeligt at se på.
Vil kigge forbi en dag.
Kan iøvrigt se I har link til DPU. Forudsætter deltagelse i Jeres tours medlemskab heraf ?
"I forbindelse med Åbningen af en poker klub i aarhus, vil vi lave en stor tunering.
vi spiller 2000 + 200 Texas NL Holdém med 30 min levels."
Det lyder som om det er en ny klub der åbner.... Det er jo langt fra tilfældet...
Vi prøver igen, TGT eller hvad de nu kalder sig er ikke en klub men en forretning, som iøvrigt tager alt for meget rake og sælger vare fra tyskland (sodavand)
Åhhh. Er det TGT ??
Troede sgu det var en ny. Kan se der på andre fora har været stor diskussion om at starte en ny klub.
Troede det var den der var kommet på benene.
Undrede mig godt nok over der stor "der vil som altid..." under noget forplejning.
Det harmonerede ikke helt med at den skulle være ny :-)
jeg vi lige for en god orden skyld forklare hvordan det hænger samme.
den gamle klub som dvdl snakker om, har skiftet ejer og har fået nye medarbejder, og i den forbindelse har vi også skiftet navn.
jeg er da ked af at høre at i ikke syntes det er en god ide, men i må lige forklare mig hvorfor i har været så "sure" på den gamle klub.
jeg håber det er noget som jeg kan rette op.
1 : At tage 20 kr i timen for sng er alt for dyrt, og det sjove er der blev sagt 20 kr pr spil, dette blev dog lige lavet om mens vi sad og spillede.
2: At tage 30 kr i timen forcash er også godt oppe.
3 : At sælge vare fra tyskland er altså ikke god stil, vi er nogle der er trætte af folk der snyder i skat/moms.
4 : At sælge mad uden godkendelse af levenmiddels myndigheder er heller ikke god stil.
5 : Glemte lige, lækrer lokaler i har, men shit nogle såxs chips ;)
ok dvdl tak for din forklaring.
jeg kan oplyse dig om at det meste af det du kommer ind på er lavet om
1. det koster kun 10% af buy in til en sng og man skal da selvføldig ikke betale pr. time.
2.hvad cashgame angår koster det small blind pr. time "dog har vi et min. på 10 og et max på 100
3.jeg kan kun give dig ret i dette.
4. det er jeg ved at kigge på og jeg håber at der snart komme en afklaring på dette.
5. jeg er ved at købe nye chips og kan kun give dig ret, det var nogle rrfq chips.
så som du kan se er der begyndt at ske noget.
håber du kigge ind på et tidspunkt.
Var det ikke også Jer med den fantastiske pokerskole til jeg ved ikke hvormeget i timen.
Den havde jeg ihvertfald et problem med. Det lugtede langt væk af bondefangeri.
Men det lyder da godt med ovennævnte forbedringer.
Tror jeg vil aflægge et visit ved lejlighed.
jamen dog en seriøs forretning denne gang :)
Det lyder rigtig spændende - vil slet ikke udelukke at jeg kigger forbi en aften.
skal man melde sig ind 24 timer før, eller andre krav?
jeg er glad for de positive tilbagemeldninger.
og man skal ikke melde sig, men vil man spille en tunering er det en god ide at tilmelde sig på vores hjemmeside.
www.aarhuspoker.dk
håber at se jer alle.
Lyder rigtig godt, at der er blevet taget fat i problemerne, nu hvor der er kommet nye folk til. Det dur heller ikke at tage røven på folk, slet ikke i et miljø, hvor der findes så mange og omfattende fora som i poker-miljøet. Rygterne spredes enormt hurtigt, og dermed går klubben hurtigt på røven.
Jeg kommer helt sikkert på besøg inden længe.
@dvdl - du skriver under punkt 3: "At sælge vare fra tyskland er altså ikke god stil, vi er nogle der er trætte af folk der snyder i skat/moms."
Jeg synes godt nok det er lidt under bæltestedet at være sur over dette punkt, når du selv sidder og snyder skattefar når du spiller poker på nettet og nede i klubben (antager jeg at du gør).
/Kagesen