Hvis du er en railbird så er durrr 500k stuck i 500/1000 Pot Limit Omaha Hi Heads Up vs. Phil Ivey på FTP.
Phil Ivey gør alt for at tilte ham ved, at han spiller 2-3 hænder (hvor han flere gange snupper 10-20k), hvorefter han er sitout i 5 min. Derefter tager han 2 hænder og er atter sitout 5 min. Dette har ifølge de forskellige railbirds stået på i en del timer.
Bad sportsmanship eller findes det ikke i poker?
Stuck -500.000$
har været inde og kigge, sikker på ivey overhovedet ikke har købt sig ind for mere end et BI ?
Han schooler vel bare durrr i table selection..
Samtidig sidder Phil Ivey med 250k ved et andet bord, hvor han ikke sidder ude?
"Han schooler vel bare durrr i table selection.."
Hvis du ser Live of Ivey på pokerroad: Så siger Ivey at Durrr at oppe mod ham lifetime-wise!
Det her er 500/1000 PLO!
Dvs. 5 buyins!
Tror de begge har tabt og vundet mere på en dag!
Std swings!
Nice Durrrr har lige hentet nye penge og sidder igen med 100k.
Ivey kører dog den sædvanlige sitting out stil, men mon ikke han nupper et til buy inn snart
lol og nu sidder han at piller ved sin forbindelse for at simulere en internet svigt..
Hvis jeg var durrrr havde jeg tiltet instant :D
sygt pot der lige var på hi/lo
tror potten var på ca. 115k og ivey better 4k fra sb i 4-vejs og alle folder :)
update.
han sidder stadig med 100 k på ivey thunderdome og venter, men ingen ivey at se nogle steder
så sider han på 2 borde 2-4 plo high med henholdsvis 320 k og 250 k, sammen me3d alle donkserne :-)
så håber for ham at han er godt på vej til at være unstuck ellers ser det skidt ud :-)
hov gus er lige kommet til bordet..
Action
Durrrr sidder pt med 422k :-0 på PLO 200/400, noget tyder på det går bedre nu..
ja på to borde med omkring det samme, næsten 1 mil ialt!!! sick rulle han må have!
Kan sq ikke sove - så må hellere raile :] Blir nok nødt til at få vendt den skide døgnrytme.