Student 2008 - Hvad så?

#1| 0

Lidt en efterligning af mancinis tråd ( www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=115686 )

Jeg er så heldig at blive student, når vi kommer hen til Juni 2008! :) (hvis jeg tager mig sammen?)

Men jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse af, hvad jeg vil endnu. Er der nogen der har samme problem?

Jeg har tænkt lidt på at flytte til udlandet i et stykke tid, højst et år. Jeg læste for nylig, at Betsson har en job som onlinesupport på Malta. Ikke at det skal være et job magen til det, men noget i den stil kunne være meget interessant at prøve.

Andre som også bliver student som har tænkt på at prøve lykken?

Har I nogen forslag?

17-07-2007 03:37 #2| 0

Som jeg skrev til ManCini:

"Her er idéen!!!

Bliv skibums og spil poker om aftenen/natten.

Du kan få en lejlighed i de franske alper for ca. 50.000 dkk for en sæson. Sørg for at få en lejlighed med internet og tag din computer med. Tag evt også en kammerat med, så bliver huslejen også billigere. Dette vil blive den mest spændende tid i dit liv, også selv om du ikke har stået på ski før. Du udvikler dig enormt som menneske, og måske som pokerspiller/alkoholiker :-)

Jeg har selv levet på denne måde i 3 sæsoner i Tignes - Frankrig. Det var dog før jeg spillede poker, så jeg levede som ski-instruktør tilknyttet et rejseselskab. Disse 3 år har været den bedste tid i mit liv, og gjorde det netop fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle lave efter gym'meren.

Tag springet... Du vil ikke fortryde det. Du får venner for livet

Lampe"

Kræver self. nok at du er en vindende pokerspiller hvis ikke du vil arbejde til dårlig løn :-)

17-07-2007 03:46 #3| 0
OP

Jeg kan sq ikke finde ud af at stå på ski ;-)

17-07-2007 03:49 #4| 0

Det lærer man hvis man er der en hel sæson.

Det er ikke et krav at man kan finde ud af det for at gøre det ;)

17-07-2007 03:52 #5| 0
OP

Det lyder sq meget interessant, jeg er bare mere til et varmere klima :P

17-07-2007 03:53 #6| 0