Student 2008 - Hvad så?

#1| 0

Lidt en efterligning af mancinis tråd ( www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=115686 )

Jeg er så heldig at blive student, når vi kommer hen til Juni 2008! :) (hvis jeg tager mig sammen?)

Men jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse af, hvad jeg vil endnu. Er der nogen der har samme problem?

Jeg har tænkt lidt på at flytte til udlandet i et stykke tid, højst et år. Jeg læste for nylig, at Betsson har en job som onlinesupport på Malta. Ikke at det skal være et job magen til det, men noget i den stil kunne være meget interessant at prøve.

Andre som også bliver student som har tænkt på at prøve lykken?

Har I nogen forslag?

17-07-2007 03:37 #2| 0

Som jeg skrev til ManCini:

"Her er idéen!!!

Bliv skibums og spil poker om aftenen/natten.

Du kan få en lejlighed i de franske alper for ca. 50.000 dkk for en sæson. Sørg for at få en lejlighed med internet og tag din computer med. Tag evt også en kammerat med, så bliver huslejen også billigere. Dette vil blive den mest spændende tid i dit liv, også selv om du ikke har stået på ski før. Du udvikler dig enormt som menneske, og måske som pokerspiller/alkoholiker :-)

Jeg har selv levet på denne måde i 3 sæsoner i Tignes - Frankrig. Det var dog før jeg spillede poker, så jeg levede som ski-instruktør tilknyttet et rejseselskab. Disse 3 år har været den bedste tid i mit liv, og gjorde det netop fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle lave efter gym'meren.

Tag springet... Du vil ikke fortryde det. Du får venner for livet

Lampe"

Kræver self. nok at du er en vindende pokerspiller hvis ikke du vil arbejde til dårlig løn :-)

17-07-2007 03:46 #3| 0
OP

Jeg kan sq ikke finde ud af at stå på ski ;-)

17-07-2007 03:49 #4| 0

Det lærer man hvis man er der en hel sæson.

Det er ikke et krav at man kan finde ud af det for at gøre det ;)

17-07-2007 03:52 #5| 0
OP

Det lyder sq meget interessant, jeg er bare mere til et varmere klima :P

17-07-2007 03:53 #6| 0

Det lærer du utroligt hurtigt, så det er ikke noget du skal frygte.

Du hyrer en privat instruktør og kører rundt med ham et par gange og så er du godt igang. Pengene er rigtig godt givet ud, i forhold til at tilslutte dig et hold med 10 andre.

17-07-2007 04:27 #7| 0

marts-april finder du snildt 20-25 grader og høj sol om dagen i alperne..

Men det var bare et bud på hvad du kunne gøre. Nu har jeg talt min sag. Held og lykke med hvad du nu finder på ;)

17-07-2007 05:11 #8| 0

jeg er 110 % enig med Lampe, dog ville jeg tage til Canada

17-07-2007 09:06 #9| 0

Nu kunne du jo også smutte en tur omkring Asien/Australien et halvt års tid, Så kan du altid hoppe på skiene når du kommer hjem.

17-07-2007 12:33 #10| 0

Ja tag ud at rejse jorden rundt. I Asien og Sydarmerika kan du lever som baron super billigt - og der er masser af se.

Tag et arbejde i et halvt år og tag så ud at rejse - det er max lir (og meget bedre end at sidder klistret til computerskærmen og spille poker).

17-07-2007 12:42 #11| 0

Jorden rundt er svaret. Især hvis du har penge fra pokeren.

18-07-2007 12:18 #12| 0

Hej StonieN

Dit oprindelige spørgsmål var om det ikke kunne være en god idé at tage til Malta og eventuelt arbejde i support? Til det spørgsmål fik du mange gode svar og jeg kan kun tilslutte mig de fleste af dem. Men hvis vi skal komme tilbage til selve spørgsmålet! Jo, det kunne være en god idé. Hos Betsson har vi i vores supportteam folk fra hele Europa og gennemsnitsalderen ligger et sted mit i tyverne. Sammenholdet er godt og ofte bor man nogle stykker sammen i en god lejlighed. Malta er en ø som byder på masser af muligheder hvis man vil dyrke vandsport og feste.
Samtidigt bliver mange af de ledende stillinger hos spillefirmaerne besat med interne folk og karrieremulighederne er derfor store (eller man kan tage hjem efter ét år og læse videre).

18-07-2007 17:17 #13| 0

Lange rejser er godt for de fleste. Det er også ganske sundt at få sig et 'ordinært' arbejde.

Under alle omstændigheder så sørg for at tage dig god tid til de store beslutninger.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar