Søger stærke heste, som kan spille denne $11 kval i aften. OG har tid til at spille Sun Mil til den lyse mandag morgen.
Casher du, deles gevinsten rent 50/50, på ft dog 55/45 i dit favør.
Sun Mil kval kl. 22.30.
Xsuited er også frisk.
Tog et sæde til SWU sidste søndag i første forsøg.
X
Hej
jeg er klar :)
Nick: JustJackDK
Jeg er uden tvivl din hest, disse satellitter er mit speciale ;-)
Jeg har iøvrigt cashet flere gange i SW, bedste placering nr 38. Er klar til at snuppe SM :-)
Nick: kredace
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/kredace/poker/results/707073B16E7D4FB1B9EE0871F350607A.html?t=2
Jeg er klar: marjoh9
tror da han vil have i spiller SM med den garanteret præmie pulje der er
Jeg er frisk.
Nick: kenjan1
officialpokerrankings.com/pokerstars/kenjan1/poker/results/F02BF8AAD2934F1B9FBB130432D071F0.html?t=2
Er kanon frisk, har endda sovet det halve af eftermiddagen væk. :-D
Nick: claudiclause
officialpokerrankings.com/pokerstars/claudiclause/poker/results/64F0111BEA4248468CBE8CEC2DD9CE4D.html?t=2
Håber jeg får chancen...
Mvh.
Steffen
Det er jo self SM der er sjov i morgen med 2,5 mil $ gtd, så jeg er rimlig sikker på Fryden ikke vil have folk til at spille WU
er fresh
Følgende er på, når der lige er bekræftet her i tråden, med den by der står ved jer ved overførsel:
HomeMade13
JustJackDK
Tojen
Kredace
Kenjan1
Kaktusdude
Jeg laver ny tråd til HHs, og ser det som en skuffelse, hvis ikke jeg selv og 2+ heste kvaller ;)
er klar.
by: Stenloese
klar
Lars, een ansøgning er nok, og jeg staker dig ikke, dine hidtidige bedrifter herinde tage i betragtning.
gl :-) med dine heste
gl :)
M/R
Så skulle der være overført til alle, ved jo godt Kaktus ikke er den mest vågne ;)
GOGOGO
GL all...