Så skal vi til det igen.
Opdater os hvordan det går i sunday storm. Sidste weekend var højeste PN'er sayallin som blev nr 98. Stort tillykke.
Opdateringer fra andre turneringer er velkomne (warm-up, million, bigger 11, record tour, osv)
Held og lykke drenge og eventuelle piger.
Sunday storm tråd 4/12-11
Personligt var jeg så heldig at double med AK mod AQ i første hånd.
well som det ser ud nu bliver der spillet en hånd hvert 5-10 min. så regner stærkt med at blinde ud :(
Nej det er ikke optimalt. Regner med det det dør ud når record tour kommer ned på et fornuftigt antal deltagere.
Hah. Hvad laver keglen....
Havde 67 på A89 board og reraisede hans 1/5 pot-c-bet. Får str på turn og better half pot og han caller. På river skubber jeg de sidste 5k og han caller med QQ. Jeg doubler til:
24k
Er pt. i 28K efter et double med KK vs 66 han flopper 6'eren men klonker en flot hjerter konge på river <3 <3
Nick argyle? og nh :)
Er du på hide? da jeg søgte før fandt jeg dig ihvertfald ikke :o
Ja jeg er, men du kan åbne tour lobby og finde mig der hvis det er.
Gør jeg nok lidt senere, orker ikke og lede lige nu. GL!
40k er heller ikke så meget. Kommer kun til at være lidt over snittet når vi kommer i pengene.
Gl
AV! dummer mig gevaldigt og ender med og buste 99 vs AA
flop goes 5-6-5 han virkede umiddelbart ud fra hans spil som om det bare var et c-bet med 2 høje kort så jeg shovede ind over men chipleaderen vender AA ...
51k
Heldigt gæt at han havde AK i stedet for par.
Inden det mistede jeg 10k
12,6k
10k - bluffer 3k væk..
70K
Kom all in med 3 shorties
Havde AK mod AJ, QQ og TT.
KJJ flop
AJ havde heldigvis kun 3k så han fik 12k og jeg fik en masse :D
Valgte og forsøge og lave et lille comeback efter min dumhed ved og tage en 74$ hyper turbo sat til 215 + rebuy her kl 00 - jeg shippede den sammen med en SNE, så jeg tilmelder mig Sunday Million nu :)
Satans.
KT mod 77
Flop:
AQJ
Check- check
Turn 7. Jeg better half pot med KT.
Han caller.
Turn Q som giver ham full. Vi ender all in.
63k.
Hvem hedder kongen6000? Nok den latterligste donk i hele verden. Caller hele vejen med j10 uden at ramme og så kommer j self på river
19k og i skubbe-mode :)
Doblet til 40k
21k, det begynder så småt at gå ned af bakke, får heller ikke noget der kan bruges :S
39k efter QQ taber til A3
..og bust efter 88 taber til 77 i 80k pot..
GL til jer der er med endnu.
Slut
63.7 dollars for 1356 plads
Held og lykke hvis der er flere tilbage.