Klokken 20.15 afholder vi to turneringer på Betsafe Poker med lækker value. Den ene er en freeroll med $325 added til vinderen, $55 ticket til nummer to og $22 ticket til nummer 3. Hvis du er oprettet igennem PokerNet, vil du på nuværende tidspunkt have modtaget en PM med password.
Den anden turnering er en $11 turnering med $325 added til 1 og 2. Turneringen starter også klokken 20.15. Den turnering kan alle deltage i. Find password her: PASSWORD
Husk at jo mere I støtter op om tingene, jo lettere er det at finde mere value til jer.
Super PokerNet value på Betsafe kl 20.15
Det er givet fordi at du ikke har sendt et spillertjek via Mine Deals. Send et spillertjek, så fikser jeg password.
har også sendt et spillertjek, kan dog ikke huske om jeg signede op gennem pokernet, så må se hvad i kommer frem til :)
vil du også lige verificere mig, Dieb? Har netop tilsendt
Når der nu skrives "325$ added", betyder det så, man ikke behøver bøvle med at sælge en pakke. Udbetales der dollars kontant, og hvis ikke, kan man så sende en ven/sælge pakken?
Jep, $325 direkte ind på din konto. Brug dem til hvad du har lyst til. Det kunne fx være at sende en gave til PNHQ.
Og til vores russiske venner, så må jeg skuffe jer med at I ikke kan vinde noget, desværre.
23 med i $11 turneringen. Lad os se om vi ikke kan ramme de 50 spillere. Ville være fint!
syg struktur i den freeroll lol :)