Husk vores turnering på PartyPoker i aften klokken 20.00. Der er added 3 $215 sæder til den store søndagsturnering. Buy in er $15+$1.
I finder tuneringen under "specielle".
Info om turneringen
Pokernet 200k sat 2704542
Buy in: $16
Chips: 3000
Levels: 10 min.
Hvornår: 14 august klokken 20.00
Added: 3 sæder ($215) til $200k garanteret
Password
Husk at brug bonuskoden POKERNETDAILY
Super value på PartyPoker kl 20.00 $645 added
De er added. Jeg skal nok sikre mig, at nummer 4 fra sidste uge får sit sæde, og at det samme sker i dag.
Når sæderne er addet, vil det så sige at der også er pengepræmier i forhold til buy ins? Eller vinder man "kun" et sæde, hvis man bliver nr.1?
Du vinder kun ét sæde. Skulle der være ekstra penge, så går de til den der bliver slået ud på boblen.
Husk lige det Dieb i forhold til sidste uge, der var en gut, som røg ud som nr. 5 til ca. 85$
Ja, jeg skal nok få fixet de penge så snart vores kontakt er tilbage fra sygesengen.
Inden Mikkmakk flamer mig for mit spil, så ved jeg godt at den AKs var håbløst spillet ;)
Ellers glæder jeg mig til turneringen på søndag.
GG all altid rart med en billig ticket :D
Jeg spiller turneringen på søndag fra kontoret, og Prip har tilbudt at hente Pizza igen. Det kan ikke gå galt!
Jeg kan kun takke en for jeg ikke fik en billet, mig selv ;) elendigt spillet
Men jeg ser frem til de ca. 100 dolls, de kan i en omgang omaha flips."før blevet til 2-3 af de lange" blive meget mere værd end at ryge på boblen på søndag ;),
og gl til jer med billetter på søndag.