Hey...
Mig og en kammerat tager til Vegas fra søndag d. 27/5 - fredag d. 8/6 og ville høre om der var andre PN'er derovre i den periode? Kunne være cool at mødes over et par bajere el. noget hyggepoker...:-)
/SuperChok aka. Mr. BadBeat
SuperChok i Vegas d. 27/5 - 8/6
Jeg kommer nok ikke til Vegas igen foreløbig, men jeg er da nysgerrig for at høre hvor I skal bo og om I har udset Jer et game.
@BimBam
Vi ved ikke hvor vi skal bo endnu, er ved at undersøge det.
Spillet vil primært være 5/10$ NLHE (der hvor vi nu engang finder den bedste action), og jeg har også tænkt mig at spille et WSOP sideevent eller to.
@Superchok
Jeg vil bare ønske jer en kanon tur derover, og du må meget gerne lave en lille historie om hvordan det går osv. herinde, da en kammerat og jeg, også har snakket om at skulle derover på et tidspunkt.
pokkers77
www.pokerliv.dk
Mig og en kammerat vil være i Vegas på det tidspunkt. Vi vil nok kunne opleves som deltidsturister og deltidspokerspillere.
For mit vedkommende bliver det lidt cash game i den lave ende, samt WSOP event #3. Det skal prøves ;)
@Pokkers77
Hvis det går som det plejer når jeg er ude, løber det nok ikke stille af sig...skal nok holde jer opdateret...;-)
@Superchok
God tur og GL derovre ;)
Kan jo være vi ses i forbundet inden. Jeg er fast gæst om fredagen "mere eller mindre" indtil jeg tager afsted 11. maj ;)