Haha. har spillet mod den SYGESTE Donk, har aldrig set noget lignende han har callet 78 dollar all in preflop med J8o raiset pots med ude af position med de sygeste hænder. har aldrig set noget lignende sindsyg ringe spiller der har haft det sygeste held, han tog et pot fra mig på 500 dollars et 10 6 5 flop jeg sidder 10 6 han sidder med 56 turn 3 og river 5 ....
Nå men til hånden mit call er selvfølgelig MEGET diskutabelt, men grundet hans EXTREMT sindsyge spil og underligeste moves på de sygeste positioner og hans bette teknik helt ude i hampen følte jeg mig nødsaget til at kalde....
Seat 2: filiz32 ($100 in chips)
Seat 4: _Owner_ ($235 in chips) ---- hero
Seat 6: Fisse666 ($620.55 in chips) ----Villian
Seat 7: ZmejGorini4 ($1,192.65 in chips)
ANTES/BLINDS
ZmejGorini4 posts blind ($2), filiz32 posts blind ($4).
PRE-FLOP
_Owner_ bets $12, Fisse666 bets $20, ZmejGorini4 folds, filiz32 folds, _Owner_ calls $8.
FLOP [board cards K♣,J♥,J♠
_Owner_ checks, Fisse666 bets $175, _Owner_ bets $215 and is all-in, Fisse666 calls $40.
TURN [board cards K♣,J♥,J♠,A♠ ]
RIVER [board cards K♣,J♥,J♠,A♠,10♥
SHOWDOWN
_Owner_ shows [ K♠,5♠ ]
Fisse666 shows [ 4♦,7♦ ]
_Owner_ wins $474.
Sygeste Donkey NL 400
fino men lige et spørgsmål, hvorfor f**** sidder du ikke med fuldt buyin når du spiller med sådan en donk?
Enig med djoffer - det er sku som at skyde sig selv i foden..
ja har længe overvejet problemstillingen om hvorvidt hvad der er smartest... halvt eller helt buyin??
Har fået til vane kun at gå ind med halvt buyin... Det er har fungeret fint på det sidste, men det er en hel anden diskussion :-)
Hvad er det lige du vil have analyseret i denne hånd?
Det er sku også friskt at gå over toppen med TPNK og et bagdørsfarvetræk... Specielt når ham den anden overbetter så groft!
oh sorry skulle have været under blær og sjove hænder...
håber i overlever...
Ellers så tag en RIB (Riv I Banditten) og stress lidt af mickey
Tag en DMLAOOSDFPFP og stress lidt af - tænk selv over hvad DMLAOOSDFPFP står for.
Har du posted et brugbart indlæg endnu ?
Af nysgerrighed, hvor er hånden spillet?
Derudover er det eneste blær i denne hånd, villains screenname.
Bet 24.
Ja champen kom fra Horsens
Lige et ekstra spørgsmål...
Var der nogen derude der havde lavet det call jeg laver???
oh sorry,
mener var i kommet over toppen med det sidste eller lagt den på floppet ???
ryk nu bare ned i limit
"Har du lavet et brugbart indlæg endnu ? " ...
lol - Har du selv Mickey ??
Det er jo en hel anden diskussion hvorvidt mit limit niveau er for højt....
Istedet for at være så smarte at høre på kunne i jo fortælle hvad i havde gjort i hånden.
Det sker jo engang i mellem at man løber ind i mennesker som ham her og kunne da være meget sjovt at høre hvad folk så gør når de møder dem....
Så kan vi tage mit limit niveau op til disskussion en anden dag !!1
@ Owner
Den hører jo hjemme under bad beats og blær. Det vælter jo med donks rundt omkring på alle limits. Du skal jo i sagens natur bare elske ham for hans spil - og så tage det med et smil når fru fortuna er med ham !
Ikk så meget andet at sige. ( Udover at stjæle det hele fra ham = fuldt buy in )
Xsuited
Har du Leslie? (Dine tilsvininger af Mickey tæller jo ikke, husk det!)
Super kommentar der Leslie, shit du må kede dig hvis du sidder og stalker mig :D
_Owner_
Til at starte på poster du den i det forkerte topic, efterfølgende poster du resultatet som man IKKE gør når man poster hænder til analyse, og sidst men ikke mindst virker de hænder du poster sq ret donket, hop ned på NL50 indtil du bliver bedre.
Mickey
@Leslie
"lol - Har du selv Mickey ??"
Hvad med lige at slappe lidt af. Mickey har lavet rigtig mange håndanalyser, selvom tonen måske nogen gange er lidt hård så har han bidraget med meget mere end mange brugere herinde.
@ mickey
Jeg fatter seriøst INTET af hvad du mener, tror jeg har postet sammenlagt 4 hænder på 4-5 måneder.
ved godt hånden er MEGA langt ude, netop derfor postede jeg den.
og ved da godt måden jeg spiller den på er MEGET diskutabel.
og den representer på INGEN måde min generelle spillestil
klarer mig ellers helt fint på NL 400 men er primært en SNG spiller.
Men det kunne være Pokerguden mickey ville give mig nogle lektioner
@ Owner
Det vil han med sikkerhed hvis du poster nogle hænder man kan analysere.
_Owner_ Som ManCini skriver, så hvis du poster hænder hvor der reelt set er noget at analysere, og som er opstillet på en overskuelig måde med farvekoder etc. Så skal jeg skam gerne undervise dig :p
Mickey