6-handed 10/20nl på pacific. Jeg har indtil nu været ret aktiv med raises og reraises PF. Villain i hånden er nogenlunde fornuftig for en pacific spiller. Han caller for meget PF, men spiller rimelig straight forward postflop. Han kan godt lave moves. Effektive stacks er 3000$.
Foldet til mig på knappen, og jeg raiser til 70 med T♠6♠. Villain caller fra SB.
Flop: T♣ 6♣ 5♠ Pot: 156$
Vilain checker, og jeg better 119$. Villain raiser til 358$ og jeg caller.
Turn: A♠ Pot: 872$
Villain checker. Jeg checker bagved.
River: 5♦ Pot: 872$
Villain checker. Check eller bet og i så fald hvor meget?
T6s 10/20 NL
Nu spiller jeg ikke selv cash-game, men hvad er din hensigt med at checke turn....?
Men som spillet ville jeg nok checke river, da han vel ikke betaler dig af med nogle hænder vi slår......
P.S. som sagt, jeg spiller ikke cash :-)
MVH Slot
@Psyzoid
Ingen grund til at potte river. Siger en 550.
Jeg bryder mig heller ikke om turn tjekket. Det tjek-raise på floppet ligner mere et move når han tjekker på en blank turn.
River er jeg i tvivl om. Da du tjekker turn kunne han vel nemt betale dig af med any pair og der er vel kun 2 hænder vi er bange for. Ax og 5x.
Jeg tror vi mister value her ved at tjekke, men er i tvivl.
Jeg siger en 500 på river.
Det limit er way out of my league.
Hej Goofy!
Jeg skal da også starte med at sige, at dette limit er langt fra mit. Dog er det stadig poker der er gang i, så lige lidt tanker fra mig.
For det første er det tydeligt, at vi er ude i en "Villian ved, at jeg ved, og jeg ved, at villian ved". Det korte af det lange, han har fulgt med, det har du også, så jeres range er kæmpe stor, right?
Derfor synes jeg også det er lidt svært at hjælpe, da hånden har en del historie. Men umiddelbart mener jeg postflop og preflop er pretty standard. Dog synes jeg ikke, at et 3-bet på floppet er så skide langt væk, da draws må være en del af hans handrange. Det er jo et gudeflop, for hænder som 34s, 78s, 89s, som jeg klart forventer er en mulighed.
Nu ved jeg ikke hvor meget vi skal lægge i, at hans raise ikke er så helvedes stort? Et potraise hedder vel 510-20 stykker, så vidt min hovedregning rækker. Har I ikke haft nogle som helst showdowns sammen?
Villian checker turn, og her skyder jeg uden tvivl, af flere grunde.
1. Villian kan sagtens have en af ovennævnte hænder og måske endnu flere drawhænder.
2. Villian kan nemt have Tx, og er vel ikke klare tl at opgive endnu.
3. Vi turner flushdraw, samt vi har 2 par, og vi har lige fået på nakken på floppet. Renakke! Er han ude i en kæmpeskæg er det bare ærgerligt.
Jeg skyder 550-600.
Som spillet, så tror jeg også checker river. Tror kun vi meget få gange kan få betaling af Tx på river, og da Villian også nemt kan lave et tricky rivercheck med 5x, ser jeg ingen grund til at bette her.
Jeg byder turn, og checker river bag i stedet. Som spillet her, ville jeg checke, da A♣c i højeste grad er i spil, og den lægger sig sjældent.
- AB
ManCini -
Som manchi synes jeg heller ikke at et 3-bet på flop er specielt skidt (til 1058$ eller i den stil).