T8, flop T98

#1| 0

Prima, 1/2 NL

UTG+1 (ingen reads) og jeg med T8 i CO har begge ca. $200.

Preflop:
UTG+1 caller, MP1 raiser til 4$, MP2 caller, jeg caller, BB caller, UTG+2 caller.

Flop, pot $21: T98
UTG+1 better $7, MP1 folder, jeg raiser til $22, kun UTG+1 caller.

Turn, pot $65: 4
UTG+1 better $12, jeg raiser til $50, UTG+1 caller.

River, pot $165: 5
UTG+1 checker, jeg checker.

Kommentarer?

14-04-2005 09:30 #2| 0

Fint spillet. Måske ville jeg overveje fold preflop, men et call er vel ok med de odds du får.

14-04-2005 09:44 #3| 0

Ser fint ud.

Jeg ville kraftigt overveje at bette riveren. Der er en del haender du slaar som caller der (AA,KK, QQ, JJ, AT, KT, JTs, QTs).

Og jeg har svaert ved at se villain have en haand, som slaar dig.

- Kripke

14-04-2005 09:56 #4| 0

Synes det ser godt ud, jeg kan ikke tro andet end at du vinder her?

Den skal have fuld gas på floppet, raiset til $22 må være absolut minimum her med så mange potentielle scarecards: any , any Q, any J, any 7 og til dels any 6 er superfarlige for din hånd. T8s er jo ikke umiddelbart en hånd der søger to par...

Q: Er denne hånd ikke et valuebet værd på river eller er det for farligt?? Turn og River er jo begge så blanke som de kan være, så det eneste der realistisk set har dig slået er 99...
Hvad mener I andre om at bette river igen?? Og hvad tænker I når villain kalder flopraiset og så underbetter turn på den måde? set? træk? jacks?

Spændende hånd...

D

14-04-2005 10:04 #5| 0

Jeg valuebetter riveren her med 1/2 pot eller lidt under. Mange hænder som du har slået vil kunne give dig et call og med den linie han har valgt er det næsten utænkeligt at han har dig slået.

Mht. hans hånd kan han både have en drawing hand eller et par. Hans lille bet på turnen er som regel for at hindre en drawing hand i at bette ham ud af potten.

/Mikael

14-04-2005 14:17 #6| 0

det ser fint ud er enig med kripke at der er mange hænder han kan sidde med så hvorfor ikke bette river tror at du vinder den der

14-04-2005 14:28 #7| 0

Hey Peter.
Det er godt at se at du har fået lidt gang i NL diskussionen her på forummet. Keep up the good work med at poste hænder.
Hvad angår hånden:
@Mandelir du mener da ikke at du vil folde denne hånd med de fine fine odds han får på at spille den i en fin position? Fy skamme din tightass! Det er derfor jeg slår dig i hu PLO/8 ;)
Anyway, dit flopraise er for lille Peter. Du raiser kun halv pot her på et ekstremt farligt board. Som Darkhand siger er der en million kort der ødelægger din hånd på turn, så du skal have nogle flere penge ind på floppet. Et fuld potsized raise vil være til 45 og du skal i hvert fald derop af.
Når du nu spiller den som du gør så value better jeg også river her. Hans underlige linje lugter af et eller andet der helst ikke vil calle raises undervejs, men jeg tror der er en god mulighed for at han har noget der kan betale dig af på river. Jeg siger 1/3 - 1/2 pot bet....

14-04-2005 14:48 #8| 0

@J_knish din gamle calling station.

Det kan være den går i PLO/8, men ikke i 7Stud fixed HI/LO... Der bliver du smasket anytime anywhere.. :-)

14-04-2005 23:08 #9| 0

Jeg har haft det med at spille for weak paa river her paa det seneste. Dette er grunden til checket.

Det viste sig dog, at checket var fint paa sin plads i denne situation, han viste J7 for en floppet straight...

Skal jeg grine eller graede....?

14-04-2005 23:12 #10| 0

på norsk at grine betyde at græde og at græde betyder at grine s
skulle bare lige ud med det

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar