Tablescan Turbo virker ikke på DS

#1| 0

Hejsa....


Efter DS opdaterede deres software, har tablescan Turbo ikke virket...


Jeg har skrevet til deres support, men de svarer ikke, er der andre herinde der bruger Tablescan turbo og i så fald, hvad skal man gøre for at det kører igen ????

23-06-2015 11:00 #2| 0

Jeg skrev til Zandry samme dag på skype, så han er klar over problemet. Desværre er full tilt også gået i stykker efter de opdaterede deres klient cirka samtidig, og det prioriterer han forståeligt nok højere at få fixet. Men når han får tid skal han nok se på det.


Desuden er det ikke sådan at det overhovedet ikke virker. Du kan stadig scanne, den tilføjer dig bare ikke til venteliste (det skal gøres manuelt). Det er naturligvis ikke optimalt, men bedre end ingenting :)

23-06-2015 12:09 #3| 0
OP

Jeg kan slet ikke scanne, Tablescan melder fejl hver gang jeg prøver...." sørg for at lobbyen er synlig" er fejlmeldingen.....

Hvordan kan det være at du kan scanne ?

23-06-2015 14:41 #4| 0

Fjern flueben i Bordgruppering :)

24-06-2015 08:10 #5| 0
OP

Mange tak:)


29-06-2015 14:58 #6| 0

Nogen der har en update her?


Jeg har skrevet en mail til dem for en uges tid siden og ikke fået svar.

03-09-2015 11:29 #7| 0

bump... nogen der har fået fat i en fix til problemet? Jeg kan ikke få fat i deres support..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar