Tabt 6000 kr. på river....

#1| 0

Jeg spiller ved 0,5/1$ bordene ved InterPoker og PokerPlex.

Det er gået forrygende og jeg har hevet et overskud på 6000 kr. ca. siden 1 oktober. Uden på nogen måde at være heldig med rivercards.

De sidste 5 dage har jeg spillet en del men har tabt hele lortet igen. Jeg har tabt MANGE potte på riveren.
Desværre har jeg tabt MANGE penge på river kortene.

Bare idag har jeg tabt 3000 kr. på riveren hvor jeg er blevet outdrawn på riveren i MANGE af de dyre potte jeg har involveret mig i. Jeg har været foran i adskillige potte hvor jeg stortset har tabt dem alle. I alle tilfaælde var jeg foran med 75% eller mere. Jeg har gang på gang sagt til mig selv at det ikke kan blive ved, men det har bare fortsat og fortsat og nu er det altså 6000 kr. på 4-5 dage. Jeg er godt nok langt nede lige p.t. da jeg ikke kan se tilbage og sige at jeg har spillet mine hænder forkert, da jeg har skubbet pengene ind når jeg var favorit.........

Er der nogen der har erfaringer med mange river bad beats på InterPoker/PokerPlex?

11-10-2005 03:56 #2| 0

Jeg går ud fra at det er no-limit det her? Det er så en 10 indskud du har tabt, kan det passe?
Det kan sagtens være udsving, det kan også være du ikke spiller så optimalt som du tror, det kan jeg ikke vide noget om.

Hvis du ikek kan håndtere udsvingene, så må du gå ned i limit... det er nok den normale svada. Selvfølgeligt er det altid sjovere at vinde en tabe men:

1: det må ikke få dig på tilt eller på anden måde forringe dit spil.

2: det må ikke ødelægge dit humør når du ikke spiller poker.

Mvh.
Eksplicit

11-10-2005 15:05 #3| 0

Jeg tror nu de fleste vil være i en bitte dårligt humør hvis de taber 10 buyins på det limit der svarer til 20x deres bankroll... Men det er måske bare mig :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar