Har lige spillet 6 50$ sng på CD poker. Blev nr. 1 i de først 5 og nr. 2 i den sjette. Havde jeg vundet den sidste havde det udløst en bonus på 120K $, nu blev det i stedet 750$ i trøstebonus. Tæt på, men dog en god timeløn alligevel :-)
Tæt på 120K - :-(
Sygt!
Må da godt nok være bittert.
Mon ikke CD poker tjekker mod den slags, og afviser, hvis de kan se der har været lavet svans, for at udløse bonussen.
Hvad stopper folk i at sætte sig med 9 kammerater, der alle kommer til at bluffe på de forkerte tidspunkter......udover moralen selvfølgelig?
Det må da være en slags paradis promotion for colluders??
Jeg ville sgu da have sat 8 andre ved bordet, som jeg har kontakt med via msn... alt andet er sgu da idiotisk!
Ved nærmere eftertanke, så er det sgu så idiotisk at lade være, at jeg ikke tror en skid på den med de fem vundne... :-<
@ Loki
kun den store bonus, de har også jackpot på 2, 5 og 20$ sng
Ja hvorfor ikke... De samme 10 personer spiller 6 SNG'er og den samme person vinder alle 6... De fatter aldrig mistanke:-) Og slet ikke hvis der bare er spillet sygt hele vejen... De kan jo ikke se kortene...eller hvordan er det nu det er...
lol.
1. hvordan ville I kunne lave en deal ????
2. Tror I selv på at I får bonussen hvis det pludseligt er de samme spillere hele vejen igennem ?
rayban - idiotisk at lade være med at prøve at snyde ?
De tjekker naturligvis alle 6 spil i hoved og røv.
De bruger helt op til en uge på at gennemgå spillene til mindste detalje. Tror ikke bare de holder sig til de 6 spil, men tror faktisk også de kigger på de andre spilleres spil i forhold til hvordan de normalt spillet. Min vurdering er at det er MEGET svært at snyde sig til den gevinst.
Er jo ikke svært at se, hvis folk pludselig spiller anderledes.
De spil skal vindes på regulær vis og ellers kan man droppe gevinsten.
Wtf?
-Kontakt 9 pokernettere, der har en cd-konto, men ikke det store stående som de kan miste.
-Hav kontakt på msn.
-Spil den rimeligt seriøst,men sørg for at vinde.
-Betal folk for hjælpen.
-Profit!
Edit: Altså kun til den 6.. Jeg tror ikke man kan snyde hele vejen igennem.
@Man kan altså ikke vinde en SNg på fusk uden pokerroomet fatter mistanke!
WD
Skal lige siges det er 6-max SNGs, så det er ikke helt så mange "snydere" man skulle have med på legen ;-)
Dog tror jeg de har folk til at undersøge ALT ned til mindste detalje, så tror måske bare man skal holde sig fra at snyde.
Jeg har også været tæt på deres $35K bonus, ved at vinde 5 $20 SNGs i træk, og så blive 3'er i den sidste.. ikke engang en trøstepræmie fik jeg pga. den sidste tredjeplads der :(
Til orientering er det kun 6-mands.
Men GLEM det.
De tjekker som sagt i hoved og røv. Nægter at tro at man kan snyde sig igennem selv den sidste.
Du har teoretisk 1/6 x 1/6 x 1/6 x 1/6 x 1/6 chance for at vinde de første 5. Så ville det være lidt ærgeligt at spilde de godt 15% chance for sejr i nummer 6 på snyd. Så mange gange får man næppe chancen for at spille det 6. spil.
@løp
er det snyd at smide damerne preflop ?
@santa
no matter what,, good job taking home 5 of them! Really good!
i tror seriøst på der bliver udbetalt nogen bonus hvis der er en der har vundet 5 og der så i den sidste sidder 9 fra det samme land ?
men jeg ville nu nok ha gjort forsøget med to eller tre andre
vind fire i træk, så skaffer man seks andre, og smider tre ind i den 5 og de andre tre ind i den sjette
edith, det er 6 mands, så med 2 andre, en til hvert bord, dette burde giver en pænt stor edge
Det ville da være idiotisk at kaste sin enestående chance i grams på et eller andet tåbeligt forsøg på at snyde.
"Helt tilfældigt" 6 spillere fra Danmark i den sidste? Det lurer de aldrig!
Men godt gået santa_x
Flot at vinde 5. Surt med den sidste.
Jeg har faktisk været så heldig at vinde 6 i træk.
På titan poker må en af modstanderne end ikke have været med i alle spillene ved jeg. De har nogen klare definerede regler, der står på deres hjemmeside :)
@PaulaL123 23-03-2007 14:27
"Wtf?
-Kontakt 9 pokernettere, der har en cd-konto, men ikke det store stående som de kan miste.
-Hav kontakt på msn.
-Spil den rimeligt seriøst,men sørg for at vinde.
-Betal folk for hjælpen.
-Profit!
Edit: Altså kun til den 6.. Jeg tror ikke man kan snyde hele vejen igennem."
Lige præcis sådan ville jeg have gjort. Jeg ville dog lige sørge for, at de ikke alle sammen er fra Danmark... men det siger vel sig selv.
Man skal mindst vaere 60 mand der går sammen om det, så det ikke er identiske brugere der er med - ellers er den for let at regne ud.
Leroyal. Jeg tror kun du behøver omkring 40 for at kunne få det til at se troværdigt ud.
jeg har vundet de den til 2 dollars 9 gange i træk og udløst 2 bonusses ville bare lige blære mig!
@ young0nyx
Det var satme imponerende. 9 spil i træk med 12 mand. Det er stærkt.
Hvor meget er det jackpotten er der?
ja lad os lave en lang diskussion om hvordan vi snyder - fin ide.
@Måske det var kun 2K :) blev inviteret til cafe i england af hende fra live helpen :D men er langt tid siden nu over et år var på www.betfred.com rigtig nice value i sng's der
@ santa
Selvom det er bittert syntes jeg sgu det er rimelig godt gået.. Stort tillykke!!
@ Yung0nyx
Well done.. Er kun lykkedes mig at vinde 3 i træk indtil videre.. Men der er god value i de jackpot sng's..
i alle snakke om snyd men jeg har finten til at komme igennem den sjette sng! har jeg din opmærksomhed santa?
kanon skills du udviser rayban. din udtalelse "omkring 40" viser bare at du skriver uden at tænke dig om (ligesom dine tidligere udtalelser i denne tråd). Hvis der skal spilles seks spil 6-max og man selv skal være med i dem alle sammen, hvordan kan man så nogensinde skulle bruge mere end 5 x 6 = 30 spillere. Hvad skal de sidste 10 lave?
Hvad sker der for folk???
Bare beløbet er stort nok er det ok at snyde??!?!
Samme pokerspillere undre sig over at de risikere at få låst deres konti grundet mistanke om coll., multi accounting and what not. Der er jo åbenbart brug for den type kontrolfacisme.
Jeg er ærligtalt måløs, over tåblighedsfaktoren i nogle af disse indlæg.
når du har vundet 5, så meld dig til flere sng's den du har skrub i raise du hjem, går det skidt i de andre holder du dig i live, stall dem du er skidt inden i, og tag så nr.6 hjem
Yung så de kigger ikke på den SNG, der blev startet først, bare den, som blev afsluttet først? Det er jo en lidt smart ide, du har der..
Der var specielt et indlæg der fik mig til at tænke på "When the shit..."
@ Yung0nyx
Du har tydeligvis ikke gidet ulejlige dig med at kigge på terms&conditions.
@Yung & W
Hmmm.. det er sgu lige før det bør prøves, hvis det kan bekræftes at de ikke ser på starttidspunkt.
Det er jo ikke en gang borderline snyd - eller hva' ?
Tableselection ud over det sædvanlige må være vejen frem, den 6. skal først spilles, når det helt rigtige tidspunkt indtræffer: 5 fisk, man har rimelig godt styr på, sætter sig ved et bord, så er det med at være vaks ved havelågen og snuppe den sidste plads og så ellers bare ta' den hjem.
santa jeg har da vundet de der 2dolls da jeg var helt ny, spillede bare en masse af dem, også skrev jeg til live support om jeg havde vundet pga jeg kendte ikk til jackpot også sagde hun jeg havde vundet 9 gange i træk også fik jeg 4k dollars, spillede bare en masse på sammen tid
så må jeg bare i gang med at spille nogle flere :-) - godt gået i grunden.
Det lyder fornuftigt, mobilsvin!
For $120000 kunne jeg godt være überstram i min gameselection et stykke tid :-)
Hvilken sider kører med de sng promotions der? Jeg overvejer nemmerlig at starte helt forfra med sngs måske der var +ev at prøve vinde 6 i træk.
Hvis i er interesseret i SNG promotions, så er der en lidt anderledes en af slagsen på Titan Poker. 3 MTT finaleborde i træk og man er med i en SNG med en mio guaranteed.
Der er en nyhed her: (ja, jeg læser nyheder dagligt på Pokerzonen)
pokerzonen.bt.dk/?mode=newsitem&id=332
Hva skal vi ikke nedsætte en gruppe som kan rense af ugentligt og så deler vi alle pengene :)
Kæft det sygt så mange herinde som lader til at ville snyde.