Hej PN´ere.
Jeg vil lige have Jer på banen i en sag vedr. et væddemål jeg har foretaget på Scandic Bookmakers.
For noget tid siden spillede jeg på at Wayne Rooney ville score i kampen Manchester U. - Tottenham. Jeg havde dog ikke set at Rooney var skadet og han var ikke udtaget til kampen.
Kampen endte 3-1 og da Rooney ikke havde mulighed for at score i kampen gik jeg ud fra at indskuddet for mit væddemål ville blive tilbageført til min konto.
Det skete dog ikke, da det ifølge Scandic´s regelsæt er et annulleret væddemål..
Se her Scandics regelsæt: Ved spil på om en spiller scorer og sidste målscorer, skal den pågældende spiller have opnået spilletid i kampen. Hvis pågældende spiller ikke opnår spilletid vil væddemålet blive annulleret. Scoringer i en evt. forlænget spilletid tæller også. Mål scoret i en evt. straffesparkkonkurrence tæller ikke.
Er det bare mig der føler mig snydt eller vil I ikke mene at et sådan væddemål, som overhovedet ikke, har været muligt at vinde skal tilbageføres til kontoen?
Tak for input ;-)
Taget i røven eller ej?
Jeg vil klart mene at du skal have dit indskud tilbage, det er vel også det der står i deres regelsæt: "Hvis pågældende spiller ikke opnår spilletid vil væddemålet blive annulleret."
Et annulleret væddemål = pengene tilbage...
Så dig og Scandic er faktisk helt enige. Det er sikkert bare en fejl, de ikke er kommet tilbage. Skriv til deres support, så er jeg sikker på problemet bliver løst.
Det er stand. at få penge tilbage hvis en spiller ikke er på banen!
Skriv til supporten, så skal du nok få dine penge tilbage...
Jeg skrev til dem et par timer efter kampen sluttede - og der var svaret at der ved sådanne væddemål IKKE kom tilbagebetalinger.
Blev blot henvist til uddraget af deres regelsæt som jeg har vedhæftet i første indlæg
Har forsøgt mig igen og venter svar fra deres side.. Men tak for inputs´ene!
Det er kun et væddemål til 200kr..
- og det er jo ikke fordi de 200kr vælter mit budget :-)
Men følelsen af at blive snydt og dermed, forhåbentligt kunne overbevise Scandic, om at de altså tager fejl her har jo også en værdi i sig selv :-)
wierd, har da mange gange lavet samme væddemål på netop scandic og fået penge retur når udfaldet var det samme som dit.....
hør support..
Tak for input allesammen - bliver blot endnu mere spændt på Scandics svar når jeg læser jeres posts..
Lover at følge op i denne tråd med svaret fra scandic.
Så kom der mail fra Scandic.
Denne gang med et lidt andet udfald end første mail, WEEEE
Denne gang var det med en hilsen fra "Bent fra Scandic" - han har sgu reddet deres røv et par gange efterhånden..!!
Men Bent skrev kort og godt:
Tak for mailen.
Du har aturligvis helt ret.
Vi beklager fejlen mange gange.
Mvh
Bent
- og pengene er nu på min scandickonto:-)
Dejligt!
Jeg kan dog godt ærgre mig lidt over jeg slettede den første mail jeg fik fra Dem vedr. min sag - ville gerne have kunnet smide den i hovedet på dem og fortælle dem at de skal få styr på tingene, både tilbagebetalinger fra sådanne væddemål - men i lige så høj grad på den kundeservicemedarbejder der i første omgang blot fremsendte uddraget fra deres regelsæt og et svar om at en tilbagebetaling ikke var muligt..
Nå, men cased closed og endnu en gang tak for inputs´ene..
Bent fra scandic topper top3 over de bedste kundeservicemedarbejdere i poker/spille-verdenen.. Ham kan man altid regne med