Tager gerne en kop kaffe med Unibet en anden gang

#1| 1

For nylig oprettede jeg en konto hos Unibet i forbindelse med en PN-begivenhed.

I forbindelse med oprettelsen blev jeg bedt om at indsende kopi af sygesikringsbevis, og det gjorde jeg så.

Den 30. november modtog jeg følgende e-mail fra Unibet:




Her skriver Unibet, at de ikke har modtaget de identifikationsdokumenter, som de har bedt mig om at indsende. Nu har de kun bedt om kopi af sygesikringsbevis og det fik de i forbindelse med oprettelsen af min konto.

Jeg har ikke fået andre henvendelser fra Unibet!?!?


Jeg har ikke tid til det pjat, - der er andre sites at spille på.

Unibet, I kan bare beholde de penge, som eventuelt indestår (jeg husker det ikke) og tak for kaffe.

Se Unibets forklaring i #31.

Redigeret af Holstt d. 10-12-2013 17:43
09-12-2013 17:45 #2| 1

husk sukkeren i kaffen næste gang :-)

09-12-2013 17:46 #3| 0
OP

8)

09-12-2013 17:49 #4| 10

Helt ærligt?

Altså det virker til at du går i ret små sko, og synes det er helt vildt slemt at de har slettet din midlertidige konto. Det kan være en teknisk fejl at de ik fik dit cpr-nr.

Hvis du gerne vil spille hos Unibet, så kontakt dem og få det fixet, og hvis ikke, så find et andet site at spille på.

Kan ikke se hvordan det fortjener et topic imho.

09-12-2013 17:53 #5| 7
MartinB skrev:
Helt ærligt?

Altså det virker til at du går i ret små sko, og synes det er helt vildt slemt at de har slettet din midlertidige konto. Det kan være en teknisk fejl at de ik fik dit cpr-nr.

Hvis du gerne vil spille hos Unibet, så kontakt dem og få det fixet, og hvis ikke, så find et andet site at spille på.

Kan ikke se hvordan det fortjener et topic imho.


Jeg synes det er fint det kommer frem HVER gang Unibet opfører sig som de AMATØRER de er.
09-12-2013 18:00 #6| 5
OP
MartinB skrev:
Helt ærligt?

Altså det virker til at du går i ret små sko, og synes det er helt vildt slemt at de har slettet din midlertidige konto. Det kan være en teknisk fejl at de ik fik dit cpr-nr.

Hvis du gerne vil spille hos Unibet, så kontakt dem og få det fixet, og hvis ikke, så find et andet site at spille på.

Kan ikke se hvordan det fortjener et topic imho.


Gik jeg i små sko ville jeg kræve eventuelt indestående tilbage.

Der er intet i Unibets henvendelse til mig, der tyder på, at de tror, at de har begået en fejl. Tværtimod fortæller de mig, at jeg har begået en fejl. OG ..., hvis det er Unibets stil, hvilket jeg må antage, så er det tak for kaffe.

Måske fortjener det ikke et topic, og hvis det ikke er første gang, jeg levere et indlæg, som du har det sådan med, så sæt mig bare på ignore.

8)

09-12-2013 18:18 #7| 1

Har to gange forsøgt at oprette en Unibet konto i forbindelse med et PN event. Ingen af gangene har deres system fungeret.

Support kan ikke hjælpe og beder mig til sidst sende screenshot af problemet, så de kan undersøge det og vende tilbage.

Jeg har aldrig hørt fra dem igen. Jeg forsøgte vel med 3-4 måneders mellemrum - sidste gang for 5ish måneder siden. Aldrig fået svar.

09-12-2013 18:19 #8| 2
Holstt skrev:
MartinB skrev:
Helt ærligt?

Altså det virker til at du går i ret små sko, og synes det er helt vildt slemt at de har slettet din midlertidige konto. Det kan være en teknisk fejl at de ik fik dit cpr-nr.

Hvis du gerne vil spille hos Unibet, så kontakt dem og få det fixet, og hvis ikke, så find et andet site at spille på.

Kan ikke se hvordan det fortjener et topic imho.


Gik jeg i små sko ville jeg kræve eventuelt indestående tilbage.

Der er intet i Unibets henvendelse til mig, der tyder på, at de tror, at de har begået en fejl. Tværtimod fortæller de mig, at jeg har begået en fejl. OG ..., hvis det er Unibets stil, hvilket jeg må antage, så er det tak for kaffe.

Måske fortjener det ikke et topic, og hvis det ikke er første gang, jeg levere et indlæg, som du har det sådan med, så sæt mig bare på ignore.

8)


Jeg bakker altså Holst op her. Nogle af de pokersites aner sku ikke en dyt om hvad kundeservice er for et begreb og at det er kunderne de skal leve af i længden. De tror sku desværre ofte at de er helt fejlfrie. Godt Holst, at du fortæller os brugere hvad vi evt. kan forvente hvis Unibet skulle blive interessant. For mit vedkommende har flere tidligere negative tråde om dem dog friholdt mig fra en tilmelding. Og..... som du skriver - vi har ikke tid til det pjat.
Tekniske fejl accepteres altså bare ikke hvis det sker i flere tilfælde. Prøv f.eks at se hvor meget Betfair har budt på indtil nu. Masser af fejl som vi brugere skal svines til med.
09-12-2013 19:24 #9| 2

Jeg har skulle sende ID til Unibet...

Men hvorfor blive pissed, det tager like 1min at ringe til deres support og sige, hallllooo mongoler, jeg har sendt det til xxxx mail, fix og ring tilbage når det er ordnet.. så siger de sikkert, ahhh det er fordi du har sendt til den forkerte mail.. ;)

09-12-2013 20:08 #10| 2
Holstt skrev:
MartinB skrev:
Helt ærligt?

Altså det virker til at du går i ret små sko, og synes det er helt vildt slemt at de har slettet din midlertidige konto. Det kan være en teknisk fejl at de ik fik dit cpr-nr.

Hvis du gerne vil spille hos Unibet, så kontakt dem og få det fixet, og hvis ikke, så find et andet site at spille på.

Kan ikke se hvordan det fortjener et topic imho.


Gik jeg i små sko ville jeg kræve eventuelt indestående tilbage.

Der er intet i Unibets henvendelse til mig, der tyder på, at de tror, at de har begået en fejl. Tværtimod fortæller de mig, at jeg har begået en fejl. OG ..., hvis det er Unibets stil, hvilket jeg må antage, så er det tak for kaffe.

Måske fortjener det ikke et topic, og hvis det ikke er første gang, jeg levere et indlæg, som du har det sådan med, så sæt mig bare på ignore.

8)



Haha, det var godt nok et rimelig sygt svar. Virker til at du tager det helt vildt perosnligt, det behøver du ikke Holsst, jeg skriver bare min mening om det du har skrevet.

Jeg synes ikke det er at gå i små sko at kræve ens indestående overført til en, medmindre det er små cents, som er ligegyldige, men da jeg antager at du er ligeglad med pengene, kan jeg bare ikke se hvorfor du så har lov til at brokke dig, når du blot skal kontakte dem for at få din konto oprettet eller fixet.

Måske du ikke har begået en fejl, men lad da vær med at være sådan en drama queen, og få det løst hvis det virkelig er noget du gerne vil have løst, i stedet for at bitche over det og så ikke gide at bruge et minut på at få dine gryn ud.

Jeg har ikke tænkt mig at putte dig på ignore, jeg synes flere af din posts er fine, der er slet ikke nogen grund til at blive så tøsefornærmet, fordi jeg giver skriver min holdning til den konkrete sag beskrevet i topic.

Fortsat god aften :)
09-12-2013 20:16 #11| 1
OP
zonki skrev:
Jeg har skulle sende ID til Unibet...

Men hvorfor blive pissed, det tager like 1min at ringe til deres support og sige, hallllooo mongoler, jeg har sendt det til xxxx mail, fix og ring tilbage når det er ordnet.. så siger de sikkert, ahhh det er fordi du har sendt til den forkerte mail.. ;)


zonki, jeg er ikke rigtig pissed, men gider bare ikke det pjat. Sagen er den, at hvis Unibet starter ud med ganske urigtigt at beskylde mig for noget, hvor fejlen ligger hos dem, hvad bliver så det næste? Der er stadig nok af steder at spille for en dansker, så jeg vælger bare de steder hvor kundeservicen er i top.


@Unibet
Hvis I læser med har jeg følgende forbedringsforslag til jeres kundeservice. 14 dage før, I sender den besked, der er kopi af I #1, skriver i til jeres kommende kunde: Vi har endnu ikke modtaget de identifikationsdokumenter, som vi tidligere har bedt dig om at sende. Om der er sket en fejl fra vores eller din side i denne forbindelse, skal vi ikke kunne sige, men det drejer sig om følgende dokumenter: xx og yy. Hvis du sender os dem inden 12 dage, kan vi endeligt godkende din konto, så du fremover kan spille hos Unibet.
Havde I skrevet noget i den stil, havde jer gjort, som I bad om, men jeg bliver fremadrettet utryg ved jer, når I skriver og påstår, at jeg ikke har sendt, hvad I har bedt om. For jeg har altså kun modtaget velkomstmails fra jer samt #1, hvor I ikke har udbedt jer ekstra id, udover hvad I allerede har fået..
Redigeret af Holstt d. 09-12-2013 20:17
09-12-2013 20:23 #12| 1
OP
MartinB skrev:
Holstt skrev:
MartinB skrev:
Helt ærligt?

Altså det virker til at du går i ret små sko, og synes det er helt vildt slemt at de har slettet din midlertidige konto. Det kan være en teknisk fejl at de ik fik dit cpr-nr.

Hvis du gerne vil spille hos Unibet, så kontakt dem og få det fixet, og hvis ikke, så find et andet site at spille på.

Kan ikke se hvordan det fortjener et topic imho.


Gik jeg i små sko ville jeg kræve eventuelt indestående tilbage.

Der er intet i Unibets henvendelse til mig, der tyder på, at de tror, at de har begået en fejl. Tværtimod fortæller de mig, at jeg har begået en fejl. OG ..., hvis det er Unibets stil, hvilket jeg må antage, så er det tak for kaffe.

Måske fortjener det ikke et topic, og hvis det ikke er første gang, jeg levere et indlæg, som du har det sådan med, så sæt mig bare på ignore.

8)



Haha, det var godt nok et rimelig sygt svar. Virker til at du tager det helt vildt perosnligt, det behøver du ikke Holsst, jeg skriver bare min mening om det du har skrevet.

Jeg synes ikke det er at gå i små sko at kræve ens indestående overført til en, medmindre det er små cents, som er ligegyldige, men da jeg antager at du er ligeglad med pengene, kan jeg bare ikke se hvorfor du så har lov til at brokke dig, når du blot skal kontakte dem for at få din konto oprettet eller fixet.

Måske du ikke har begået en fejl, men lad da vær med at være sådan en drama queen, og få det løst hvis det virkelig er noget du gerne vil have løst, i stedet for at bitche over det og så ikke gide at bruge et minut på at få dine gryn ud.

Jeg har ikke tænkt mig at putte dig på ignore, jeg synes flere af din posts er fine, der er slet ikke nogen grund til at blive så tøsefornærmet, fordi jeg giver skriver min holdning til den konkrete sag beskrevet i topic.

Fortsat god aften :)


Ok, Martin. 8)

Det har intet med drama queen at gøre fra min side, men Unibet må altså forbedre deres kundeservice, hvis de vil holde på spillere som mig. HVIS Unibet havde haft nogle af de tours, som jeg i særdeleshed går efter: HORSE og tours med lange levels, så havde jeg været meget fristet til at gøre, som du beskriver, men jeg tror faktisk ikke, at jeg havde gjort det. For dårlig kundeservice gør mig utryg.

Også fortsat godaften til dig.
09-12-2013 20:27 #13| 0

Måske man skulle tage en slapper.. jeg fik samme mail fra ladbrokes igår - en mail rettede det op.. en del sendes ud ved en fejl siger de.


At jeg så stadig venter på pokernet bekræftelse af korrekt oprettelse er en anden sag, en lille måned nu.

Tak for te... :-)

09-12-2013 20:38 #14| 2
Holstt skrev:
MartinB skrev:
Holstt skrev:
MartinB skrev:
Helt ærligt?

Altså det virker til at du går i ret små sko, og synes det er helt vildt slemt at de har slettet din midlertidige konto. Det kan være en teknisk fejl at de ik fik dit cpr-nr.

Hvis du gerne vil spille hos Unibet, så kontakt dem og få det fixet, og hvis ikke, så find et andet site at spille på.

Kan ikke se hvordan det fortjener et topic imho.


Gik jeg i små sko ville jeg kræve eventuelt indestående tilbage.

Der er intet i Unibets henvendelse til mig, der tyder på, at de tror, at de har begået en fejl. Tværtimod fortæller de mig, at jeg har begået en fejl. OG ..., hvis det er Unibets stil, hvilket jeg må antage, så er det tak for kaffe.

Måske fortjener det ikke et topic, og hvis det ikke er første gang, jeg levere et indlæg, som du har det sådan med, så sæt mig bare på ignore.

8)



Haha, det var godt nok et rimelig sygt svar. Virker til at du tager det helt vildt perosnligt, det behøver du ikke Holsst, jeg skriver bare min mening om det du har skrevet.

Jeg synes ikke det er at gå i små sko at kræve ens indestående overført til en, medmindre det er små cents, som er ligegyldige, men da jeg antager at du er ligeglad med pengene, kan jeg bare ikke se hvorfor du så har lov til at brokke dig, når du blot skal kontakte dem for at få din konto oprettet eller fixet.

Måske du ikke har begået en fejl, men lad da vær med at være sådan en drama queen, og få det løst hvis det virkelig er noget du gerne vil have løst, i stedet for at bitche over det og så ikke gide at bruge et minut på at få dine gryn ud.

Jeg har ikke tænkt mig at putte dig på ignore, jeg synes flere af din posts er fine, der er slet ikke nogen grund til at blive så tøsefornærmet, fordi jeg giver skriver min holdning til den konkrete sag beskrevet i topic.

Fortsat god aften :)


Ok, Martin. 8)

Det har intet med drama queen at gøre fra min side, men Unibet må altså forbedre deres kundeservice, hvis de vil holde på spillere som mig. HVIS Unibet havde haft nogle af de tours, som jeg i særdeleshed går efter: HORSE og tours med lange levels, så havde jeg været meget fristet til at gøre, som du beskriver, men jeg tror faktisk ikke, at jeg havde gjort det. For dårlig kundeservice gør mig utryg.

Også fortsat godaften til dig.


Nu må du altså lige undskylde mig.

Forbedre deres kundeservice? Vi snakker altså et pokersite hvor tusindvis af kunder dagligt kommer. Hvis du ikke mener at der KAN ske små fejl, så som at din indtastning måske gik tabt, så er du altså alt for nærtagende og bliver alt for let fornærmet.

Jeg tager ikke Unibet i forsvar, men hvis du korsfæster Unibet, som jeg føler du gør i denne tråd, på grund af en mindre teknisk fejl, som du i øvrigt ikke gider bruge 1 minut på at få ordnet, så du kan få dine penge, ja så synes jeg ganske enkelt bare det bliver en anelse sørgeligt at høre på, sorry to say.

At de så ikke har verdens største tour udvalg, er for mig at se en helt anden ting, og noget man finder hurtigt ud af når man opretter ens konto, og hvis de så ikke har de tours du gerne vil have, med den rigtige type levels, så smut fra Unibet og led efter en anden udbyder. Slut prut bum, ingen tråd behøves på grund af det, hvis du kan følge mig ;-)

Derudover, tilter det mig lidt at du siger at "dårlig kundeservice gør dig utryg". Tag lige en dyb vejrtrækning, og kig lidt på facts set ovenfra. De har lavet en lille fejl, som let kan fikses, så er det altså heller ikke værre :)

Just my 2 cents...
09-12-2013 20:39 #15| 1

Kan du ikke bare få din RB pusher til at klare ærterne for dig, i stedet for at virker lidt pigesur? no offense..

09-12-2013 20:49 #16| 3

@ MartinB

Nu er det jo ikke første gang Unibet-support får på puklen.

Baksede selv frem og tilbage med dem, omkring en bonus de tilbød, hvor den ikke talte op i wagerkravet, selvom alle betingelser blev opfyldt.
De fik trukket det hele så meget i langdrag, med totalt inkompetente supporters, som lige skulle have hele historien igen ( da det aldrig var samme som kørte sagen færdig, de kunne vel bare have læst i stedet ), at jeg til sidst opgav dem, og bad om at få lukket kontoen.

Sjovt I bruger udtrykket "tøsefornærmet" til Holstt

"Tøsefornærmede" var vist hvad man kunne kalde Unibet-support i en sag fra en anden PN'er herinde, som havde problemer med at få udbetalt ( mener jeg det var ), hvor tonen måske ikke lige var den pæneste fra PN'erens side.
Her forlangte supporten en undskyldning fra brugeren, før de ville åbne kontoen og udbetale.

Det er sådan jeg husker den, kan ikke lige finde linket.

09-12-2013 21:14 #17| 2
MartinB skrev:
Kan ikke se hvordan det fortjener et topic imho.


Dine topics er jo også bare vigtig viden, altid...

www.pokernet.dk/forum/verdens-bedste-sang-1.html
09-12-2013 21:45 #18| 0

@Hawkeye

Jeg er helt klar over at Unibet ikke er de bedste på markedet hvad angår service og kundepleje, jeg synes bare OP blæser en meget spinkel ting op til en kæmpe sag.

@CaliKid

Off topics omhandlende noget man finder morsomt og gerne vil dele, kontra en tråd hvor man bare leger diva og bitcher, synes jeg der er forskel på, men der er ingen tvivl om at du ramte mig hårdt ved at skrive din post.

09-12-2013 21:47 #19| 6

@Martin B.
Den eneste der bitcher i denne tråd er dig.

09-12-2013 22:30 #20| 0

@Hawkeye

Hvilken pner? kan du linke til tråden?

09-12-2013 22:56 #21| 3

@MartinB
Du uden for rækkevide.
God jul du!

10-12-2013 00:44 #22| 0

@kaspy

Tak for din kommentar og yderst velobserverede konklusion.

Jeg kender i øvrigt et rigtig godt sted du kan skrive lignende indsigtsfulde kommentarer. Du slår mig dog som en yderst skarp og intelligent person, så jeg tænker at jeg vil give dig en ledetråd til hvor du med ligesindede kan observere diskussioner og svine folk til.

Stedet rimer på "Kanonen" og er online hos en dansk avis som mange kender.

Hvis du selv kan finde ud af det, gir jeg en bajer i lufthavnen.

@CaliKid

Det er så meget rigged!

over and out

;-)

10-12-2013 09:00 #23| 0

Jeg vover lige skindpelsen og stiller mig over på MartinB' s hold i denne tråd :)

Jeg oplever ofte at pokerspillere reagerer på en given promotion på et givet skin, men timingen er ofte at det foregår i absolut sidste øjeblik, så der ikke er tid til at indsende info, eller få registreret kreditkort.

Og så når man ikke at deltage i den promotion man gerne ville, og så får sitet og deres support en ordentlig opsang om hvor inkompetente de er!!

Personligt er jeg typen som tilbeder rettidig indsats, og derfor "næsten" altid har oprettet mine konti 4-5 dage før en given promotion/tour.

Har så også flere oplevet at tingene ikke er gået glat igennem.
Har måttet sidde med support i røret og indsende krævet info, og få bekræftet modtagelse direkte i tlf.
Jeg synes som oftest at support på de forskellige sites ER kompetente, og i øvrigt løsningorienterede og imødekommende.

Men ringer man ind og bare brokker løs over hvor ringe det er at tingene ikke bare kører på 5 min, så er det jo svært for dem at hjælpe.
Det er jo ofte lovkrav at de skal have diverse info for at kunne oprette en konto på en given spiller, og det er jo for spillerens økonomiske sikkerhed, når de skal bruge billeder af kreditkort for ind/udbetaling.

Jeg vil anbefale alle at prøve at være i god tid næste gang de vil oprette konto et nyt sted.
Ring til support og løs evt problemer med det samme.
-indbetal penge og spil en tour eller CG
-lav en udbetaling

Når alt spiller, er du klar på det nye site.

Jeg har aldrig oprettet konto noget sted hvor denne tilgang ikke er lykkedes indenfor det første døgn, og de fleste sites indenfor 20 min.

10-12-2013 11:19 #24| 2

@Holstt.

Det er for mavesurt og ligner dig ikke.

Hvis du får en uberettiget rykker på andet i livet, er det vel det samme, ring til afsender gør opmærksom på fejlen og kom videre i livet.

10-12-2013 12:07 #25| 0

tak for info Holstt. Unibet skal have optimeret deres support, hvis ikke de skal have yderligere dårlig omtale.

Selvfølgelig skal alle vide det, ellers lærer unibet det ikke.

10-12-2013 12:25 #26| 1

Hvad gør pokerspillere når der rent faktisk opstår et stort problem I deres liv ?

Hygge PPP

10-12-2013 16:21 #27| 0
OP
@Brunen
Jeg registrerede ganske rigtig ret sent, men ikke så sent, at jeg ikke fik givet Unibet den info, som de bad om herunder en kopi af mit sygesikringsbevis.

Unibet har ikke siden rykket for mere info.

Jeg deltog i Unibets promotion og roste dem sådan set for at det gik så hurtigt, hvilket jeg ikke havde forventet.

Jeg er ikke i tvivl om, at jeg ville få lov til at spille på Unibet, hvis jeg kontaktede deres support, men det er ikke det, som sagen drejer sig om i min optik. De skriver derimod til mig, at jeg har gjort noget forkert og dette gør mig fremadrettet urolig ved sitet for hvad bliver det så næste gang?

Jeg har heller ikke brokket mig over, at tingene ikke bare kører efter 5 minutter, - som sagt roste jeg Unibet herinde for hurtigheden med at blive lukket ind.

Jeg har heller ikke brokket mig over (i denne tråd), at sitet skal have forskelligt info fra mig. De har sådan set fået, hvad de har bedt om, og havde de bedt om yderligere oplysninger på en pæn måde, så havde de også fået det.

Derfor forstår jeg ikke, hvordan det, du skriver, hænger sammen med det jeg har omtalt i tråden.

- - - -

@c_hope

Måske har du ret i, at det er for mavesurt, men jeg bryder mig bare ikke om uberettiget at blive beskyldt for noget, som ikke er rigtigt. I dette tilfælde får jeg at vide, at Unibet ikke har fået de oplysninger, som de har bedt om, men de eneste e-mails, jeg har fået af Unibet, er en fin velkomst-info-mail (uden krav om yderligere info) og så den e-mail, du kan se i #1.

Jeg har aldrig fået en uberettiget rykker, men fik jeg én, ville jeg da ringe og få sagen afklaret.

Nu har Unibet jo ikke sendt mig en rykker, så det er jo bare videre i livet, som du siger, og farvel til Unibet. Men jeg synes da lige, at de skulle have at vide, hvorfor de mistede en kunde.

Jeg havde så ikke lige regnet med, at der ville komme en længere tråd ud af det for som du og flere andre påpeger, så handler dette jo ikke om 2. verdenskrig.

- - - -

@PeterPaaPan

Undertegnede hyggepokerspiller løser problemet.

Ved småproblemer som det denne tråd handler om, så skriver jeg f.eks. et enkelt indlæg på PN (som så bevirker, at jeg skal bruge en masse tid med at svare på alt mulig, men det er jeg jo forpligtet til, når jeg har budt op til dans).

8)

- - - -

PS: Jeg hader ikke Unibet, men synes at deres kundebetjening har forbedringsmuligheder.

- - - -

PPS: Den store læsning af denne tråd var ikke forudset, så nu kommer jeg jo nok til i aftenens løb at kontakte deres kundeservice og få tingene på plads, så jeg får muligheden for at rose dem. For så meget kritik fortjener Unibet nok heller ikke.

Vi får se.
Redigeret af Holstt d. 10-12-2013 16:43
10-12-2013 16:41 #28| 0

Uhhh, er jo lige før man håber du får fat i en sød lille inkompetent trunte, der virkelig forstår at yde en ringe service;)

smutter ned og køber micropopper..

altså jo bare fordi der alligevel ikke kommer andet end bold i tossen..;)

Redigeret af grovfil d. 10-12-2013 16:42
10-12-2013 16:55 #29| 0

Hvis man kun skulle handle med virksomheder, der aldrig har fået deres kundeservice dårligt omtalt ville de ubrugte penge hobe sig op på ens bankkonto . Eller ikke, for hvordan skulle man kunne finde en bank at handle med?

Hvis man synes om et produkt eller er tiltalt af et tilbud og ikke føler man får den rigtige behandling kan der vel næppe findes en bedre løsning end at fortælle firmaet hvordan de bør gøre i stedet - det er faktisk ikke bare en win/win, men en win/win/win: Det vil give en selv mulighed for at få det, man gerne vil have. det giver virksomheden mulighed for at forbedre sig. det giver fremtidige kunder en bedre oplevelse.

Redigeret af Frydenholm d. 10-12-2013 16:55
10-12-2013 17:23 #30| 0
OP

Ringede til Unibets support på det tlf.nummer, der er angivet i deres mail (fra d. 30. november) i #1.


Tlf.-svarer: Dette nummer er ikke længere i brug.



Det starter starter jo godt ud. 8)


- - - -

Vil finde deres nye nummer, så må vi se, hvad der sker.

10-12-2013 17:41 #31| 0
OP

Fik fat i Unibets support via tlfnummer på deres hjemmeside.

Ingen ventetid.

Support beklagede, at jeg ikke havde fået nogen e-mails, før den der er gengivet i #1.

Unibet kunne ikke genåbne min konto pga. den danske spillelovgivning, men de vil gerne oprette en ny konto.

Hvad var problemet så?

Jo, jeg skulle have logget ind med NemId, så havde der ikke været noget problem!

Uheldigt at jeg ikke fik besked om dette de første par uger, hvor jeg spillede hos Unibet. Her kunne jeg bare logge ind med mit kodeord, hvilket jeg faktisk undrede mig over i en PN-tråd (link), men bl.a. Jungleras fortalte, at det havde han også oplevet på et eller andet site. Så det var ikke noget jeg tænkte nærmere over.

Som sagt beklagede supporten, at jeg ingen besked havde fået, før den om, at min konto var lukket.

Beklagelse modtaget! Så ikke længere tak for kaffe til Unibet, måske opretter jeg en konto derinde en anden gang og får en ny kop kaffe.

Hvis nogen, der spiller hos Unibet, gider fortælle, hvis de en dag begynder at lave HORSE-tours eller OMH8-tours med levellængde på 15 minutter, så er jeg kunde hos Unibet igen, - eller måske laver PN en dag en promotion, som jeg ikke kan modstå.

Jeg må hellere ændre overskriften på denne tråd. 8)

Redigeret af Holstt d. 10-12-2013 18:17
10-12-2013 18:41 #32| 0
zonki skrev:
@Hawkeye

Hvilken pner? kan du linke til tråden?


http://www.pokernet.dk/forum/unibet-lukker-konto-og-konfiskerer-penge-pga-kritik.html
10-12-2013 22:28 #33| 0
Holstt skrev:
Fik fat i Unibets support via tlfnummer på deres hjemmeside.

Ingen ventetid.

Support beklagede, at jeg ikke havde fået nogen e-mails, før den der er gengivet i #1.

Unibet kunne ikke genåbne min konto pga. den danske spillelovgivning, men de vil gerne oprette en ny konto.

Hvad var problemet så?

Jo, jeg skulle have logget ind med NemId, så havde der ikke været noget problem!

Uheldigt at jeg ikke fik besked om dette de første par uger, hvor jeg spillede hos Unibet. Her kunne jeg bare logge ind med mit kodeord, hvilket jeg faktisk undrede mig over i en PN-tråd (link), men bl.a. Jungleras fortalte, at det havde han også oplevet på et eller andet site. Så det var ikke noget jeg tænkte nærmere over.

Som sagt beklagede supporten, at jeg ingen besked havde fået, før den om, at min konto var lukket.

Beklagelse modtaget! Så ikke længere tak for kaffe til Unibet, måske opretter jeg en konto derinde en anden gang og får en ny kop kaffe.

Hvis nogen, der spiller hos Unibet, gider fortælle, hvis de en dag begynder at lave HORSE-tours eller OMH8-tours med levellængde på 15 minutter, så er jeg kunde hos Unibet igen, - eller måske laver PN en dag en promotion, som jeg ikke kan modstå.

Jeg må hellere ændre overskriften på denne tråd. 8)


Hej Holst. Efterhånden er det vel desværre kun pokerstars som tilbyder PLO8 med det indhold du ønsker. Jeg leder også efter alternative sider med samme type PLO8 tour.
11-12-2013 20:01 #34| 0

Klokken 19.35 (vist nok hver aften)kører de en $5.50R PLO8 med strukturen du nævner. Der er mange fisk i disse tours på dette niveau. Prøv også at tjekke deres SNG $3.50 samt $7.00 (NL PLO8). Der skulle du nok kunne få en fin ROI. Der er så mange fisk at du falder over dem! De aner ganske enkelt ikke hvordan man spiller spillet profitabelt i længden, så glæd dig:)

Redigeret af jcr1818 d. 11-12-2013 20:02
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar