Holder PokerStars ikke noget turbo championship i år? Jeg kunne godt tænke mig at flippe mig igennem nogle kæmpefelter, men jeg har ikke kunnet finde noget om det.
TCOOP 2018?
fedesen skrev:Holder PokerStars ikke noget turbo championship i år? Jeg kunne godt tænke mig at flippe mig igennem nogle kæmpefelter, men jeg har ikke kunnet finde noget om det.
Den er droppet for nu desværre
gizzar skrev:
Den er droppet for nu desværre
Hvor kan man se noget om dette? :-)
pokkers. Jeg har kun tålmodighed (og nattetid) til turbo. Synes der er sløjet meget ned på turbo tours.
ShipitHG skrev: Hvor kan man se noget om dette? :-)
Ye Luke. PokerStars repræsentant har udtalt dette på andet poker forum som jeg nok ikke må nævne her, men læg 2 og 2 sammen så har du den :)
Mener han har sagt af Winter Series tog TCOOP spottet istedet, men de arbejder på flere lign festivaller
Tak for svar Gizzar.
Ærgerligt de sløjfer den. Nogle gode timeløns-tours som ryger der 😔
chubbY88 skrev:
Fedt ! Hvornår er indlægget postet?
Det er postet idag :) Eller siden klokken nu er 00.21 så igår ;-)
Totter89 skrev:
Det lyder som en sexy serie. Tak for info!
Plejer der at være mixed games i TCOOP?
Jeg håber på 2-7, 8-game og lidt blandet.
Argyle_DK skrev:Plejer der at være mixed games i TCOOP?
Jeg håber på 2-7, 8-game og lidt blandet.
Jeg kan i hvert fald huske, at der før har været 2-7, stud, stud H/L og alle tænkelige varianter af Omaha. Du kan jo evt. google TCOOP 16/17 schedules og se for de sidste par år ;-)
Mikrape skrev:
Jeg kan i hvert fald huske, at der før har været 2-7, stud, stud H/L og alle tænkelige varianter af Omaha. Du kan jo evt. google TCOOP 16/17 schedules og se for de sidste par år ;-)
Ja jeg fandt et. Der var kun 2-7 single draw. Det har jeg aldrig rørt.