Kender en der har haft TDC bredbånd i flere år for 350,- om måneden for en
5MBIT/512k løsning.
den samme løsning koster nu 250,-
Dvs at han har betalt 100kr for meget i x antal tid.
Hvordan er han stillet rent juridisk?
Kan de "tillade" sig at lade kunderne betale en høj pris for samme produkt uden at sætte det ned automatisk eller rette henvendelse ?
tdc overbetaling
Du skal se på to ting, abonnement og ydelse.
Der er kæmpe forskel, i har et abonnement.
Hvis "abonnementet" har skiftet navn, så er der tale om et nyt abonnement. Og derved er der ikke noget at gøre.
@Vista
Han kan ikke gøre noget, andet end at skifte udbyder.
TDC har ikke pligt til at gøre noget i den pågældende situation.
Til gengæld bør din bekendte skifte udbyder asap, i hvertfald hvis han gerne vil spare nogle penge.
Til sammenligning koster 10Mbit inkl. forbrugsafregnet fastnettelefon 199 kr./md. hos Telia.
Hmmm
Jeg synes bare det er ret lavt af TDC, at de giver forskellige priser til 100% det samme produkt.
Tror jeg vil anbefale ham at skifte.
Det gør ALLE dem der udbyder internet.
Har flere gange taget alle dem jeg har haft inet hos i at gøre præsis det samme. Telenor, cybercity, tdc osv det er sku sket i mange år det der, derfor man skal holde sig opdateret på pris en gang imellem ganske som man skal gøre med forsikring ;)
Sådan er det ved alle virksomheder, man er nødt til at være OBS på sit abbonement, og af og til tage kontakt til udbyderen for at sikre sig man får den bedste deal...
Skift bare fra TDC, du opdager dog hurtigt det er det samme alle andre steder :)
Mickey
Men Telia er også ren lort.
@Vista
Det er uhyggeligt lavt.
@Guldmageren
Hvad bygger du den kommentar på? - Hvis det er mobiltelefoni, fair nok.
Men kommer det til internet/telefoni pr. telefonlinje er produktet det samme, forskellen er egentlig bare prisen.
@Aarhus-pk
Passer ikke helt, jeg har hos 2 udbydere oplevet, at min internet linje blev sat op, uden meromkostning, da de f.eks. lukkede 6Mbit, og lavede den til 10Mbit.