Hi
Jeg prøver at finde de første film med disse fantatiske figure som min søn er hel vild med.
Har nu kigget nettet igennem og ikke lige til at fremskaffe. Har været i TP og Fona uden film.
Helst på DVD kan leve med VHS, nogle der kan hjælpe..kan shippe lidt, hvis nødvendigt.....
Teenage mutant ninja turtles fra tidlig 1990'erne
Det er jeg skal bruge er de spillefilm som blev lavet, ikke tegnefilm, animation etc..... my mistake
Har ikke erfaring med torrents og det er vist heller ikke helt lovlig. Men den skulle kunne hentes her
"Man må ikke poste links til trackers."
Jeg tror heller ikke det er helt lovligt at linke til torrents herinde.
Den første kan du få i Fona2000 på strøget i Kbh.
Den er dog uden danske undertekster
Uden undertekster er det relativt simpelt:
www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_0_15?url=search-alias%3Daps&field-keywords=teenage+mutant+ninja+turtles&sprefix=teenage+mutant+
eller
www.haushoej.dk/product.asp?product=31900
Med undertekster, så må du nok på google...
"spillefilmene var virkelig ringe sammenlignet med tegnefilmen"
*gasp* Turtle Power!
De gamle spillefilm er total nice, har selv for ikke mange uger siden set alle 3 igen <3
Tegnefilmene var helt aekle. Intet mindre.
De originale tegneserier, derimod, var super.
@nafudoma
Tuznelda her: jeg har gennem længere tid forsøgt, ligesom dig, at finde de originale turtlesfilm. Vores drenge (5 og 7 år) er nemlig også ret glade for turtles (sammen med alt muligt andet bras som Ben10 osv..) Men desværre er det ikke lykkedes mig at finde filmene.
Jeg vil gerne have dem med dansk tale - men om det er vhs eller dvd er ligegyldigt, da jeg selv kan overspille dem fra vhs til dvd ;)
SÅ, hvis det lykkes dig at skaffe filmene og der er dansk tale på, er vi helt klart interesseret i at vide hvordan du fandt dem ;)
/Tuz
Fakta sælger dem.