søger stakes til 10 x smæk i måsen :P ( får jeg dagligt alligevel)
og synes Fumle der har ansøgt om at blive mod skal vælges eftersom der vel næppe er nogen af de nuværende mods der kigger med herinde andet end sporadisk
/edit by NaziFumle :P
testing 1-2-3 fumle ny mod
vi må jo leve i anarki indtil de udvælger en mod der rent faktisk kommer herinde.
Jeg er nu også klar på WU på søndag :)
Yup, vi lever i vores egen lille verden uden nogen ordstyrer :)
lol
Gad godt nominere Fryden men tror ikke han gider kunne ellers blive morsomt:-)
repsak,troede jeg også, men hvd nytter det at være på god fod med en mod hvis han ikke vil bøje reglerne for en ?
tror han er for stor en tilhænger af orden til han ser igennem fingre med ret meget :O)
Repsak hermed tilmeldt til casting på Paradise Hotel.. Det var Valby du var fra ikke?
Op med nogle affiliate-links, så skal i bare se mod's herinde :o)
Men har vi egentlig noget at bruge dem til?
Synes OP er helt væk her!
Helt ærligt 10 x SM og ME?
Jeg vil bare gerne stakes til en enkelt Warm up
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/shaundeeb/poker/statistics/5F3EDDB8471C4EFC9FBA683F7C0185BF.html?t=9
:)
Steenl.
som sådan ikke da der aldrig er ballade herinde, egentlig sick nok nr man tænker på årsagen til dette forum kom
LOOOOOOOL Jubern!!
I hope not :-)
SÅ vil jeg have maske på alle Vanilla Sky som kører på Zulu :-)
Loooooooooooool donks... har stadig ikke hørt fra dtm men det kommer vel nok når han har tid og læst de mails han har fået...
men ja jeg ville da gerne have æren af det(og ja ser det som en ære og ikke som en ting der gør det mindre værd at være her) da jeg fra før i tiden har været admin/mod på et par gaming sites... ;)
og grats til fumle, personligt skal jeg nok holde ham beskæftiget:O)
grats fumle hvad skal man også bruge fritid til når man kan jage live på pn i stedet
Nu skal i være ordentlige ellers må jeg jo efter jeres røv... live jeg tager sku pisken med op til dig snart... så kan jeg holde dig i skak :P
hehe så er der dømt mobning fumle20 :)
nej tlk med det nu skal du nok komme på overarb :)
Haha, tillykke Fumle :)
hehe indtil videre er det jo kun live der skal have rød røv :P men tak for det.. så har jeg noget og lave nu når jeg ikke kan spille det dersens kortspil de kalder "pokker" ;)