Jeg sidder UTG med 10-10 og raiser, naeste mand reraise, 3 mand reraise, 4 mand cap, jeg betaler de 2 satser.
Flop 9-7-4 rainbow. Jeg checker, raise, reraise, reraise, mig?
Jeg har kun siddet en omgang, saa har desvaerre ikke nogen speciel read paa de forskellige spillere.
Texas Limted 15/30
Klart fold, du er da helt klart bagud. Og har kun 2 outs for vinderhånden
Jeg ville ikke engang se floppet utg
Ligner en giftig runde hænder. Da du ikke med garanti kan sige at alle de 3 andre er på tilt vil jeg antage at mindst en af dem har et par der er højere end dit.
Hvis det er rigtigt trækker du til 2 outs og skal løbe væk med det samme (og helst allerede fre-flop).
Panter
Det bedste råd jeg kan give dig, er ikke at gamble for den slags penge, hvis du ikke kender svaret til dette spørgsmål =)
raise/fold preflop er vel det fornuftige uden reads - du er næsten helt sikkert mod mindst et overpar.
Men det er vel det bedste flop uden en T"er du kan håbe på - men jeg ville også folde med den action på floppet
Hmm, hvor spiller du henne Nimac? Så vidt jeg kan se, er der et cap på 5 SB. Normalen på nettet er jo 4 SB.
Hvis du har skrevet forkert, og du skal betale 2 SB extra i en cappet pot, skal du se floppet, da du har potodds hertil (2SB ind i en pot på 14SB).
På floppet vil jeg helt sikkert drysse. Godtnok er 15/30 meget aggressivt, men her er jeg overbevist om, at en af de tre må sidde med et overpar eller et set allerede. Herudover kan den meget nemt blive cappet. Så spar de 4SB. Valget står formentlig mellem at drysse eller gå med til showdown, hvis ikke der lander A eller K på turn/river.
hm, det ser ud til at der er 5 bets inde preflop - er det en trykfejl eller findes der nogen steder på nettet hvor der er 5-bets-cap?
Edit: Jeg er enig med Gene den skal kaldes preflop med 4-bet-cap, men jeg synes det er forkert at "valget står formentlig mellem at drysse eller gå med til showdown, hvis ikke der lander A eller K på turn/river.". Du må gå ud fra at der er et overpar inde, at gå i check/call mode på dette flop med 4 mand i potten og et 3-bet foran dig er en stor fejl. Selvom du har et overpar til floppet må du forvente at være bagud med den preflop- og flopaction, og selvom du skulle være foran her vil any A,K,Q,J være scarecards. Et klart fold på flop!
D
@ David BB
Jeg kender nu godt svaret.
@ Little me
Maaske har du ret.
Spilleren efter mig sad med 8-8, AK Suit naeste mand, AK suit naeste mand.
Jeg foldede og turn hedder 5 river 10.
Men lol et sygt bord Party 15/30 table13143
Pre flop er OK, men fold uden at tænke videre over det på floppet. Nu har du set deres hænder, og de kan få en note.