Hej PN.
Som nogle måske så i min tidligere tråd, købte jeg the 4400 "the complete series" den anden dag.
www.pokernet.dk/forum/cdoncom-nordisk-udgave-danske-undertekster.html
Fandt ud af at der var danske undertekster på herinde www.moviezoo.dk/dvd-film/The-4400-Den-komplette-serie_7332431031012
brok 1) der er IKKE danske undertekster på:
brok 2) Når jeg sætter dvd'en i min PS3 og vælger "DVD-video" som altid, når man sætter en dics i, kommer der efter et par sekunder "Intet videosignal" frem på skærmen?
WTF and what to do? Både mht brok 1) og 2).
The 4400 - brok!
sick det skal være så besværligt at gøre det lovligt, når du kan inden for 1 times tid have downloaded det hele med undertekster.
Er der restriction code's på en PS drev, det er der nok siden den ikke vil afspille den, den box du har fået er nok til en anden verdensdel end DK, ville også forklare de manglende undertekster
Omg hvor er det nitten.
Har DL'et så meget andet og så mange andre serier, men da jeg så, så det var så billigt for alle sæsonerne og man så bare kunne se det på fladskærmen, og slippe for at DL'e undertekster osv, ville jeg da købe det lovligt.
Guess I wont do that next time.
On the bright side, har jeg lige set afsnit 1, og det var super fængende :-)
Aceking4more.. skriv til dem at du har modtaget en vare som ikke lever op til beskrivelsen = manglende undertekster og du forventer at kunne sende den retur hvor de betaler portoen...
Dog hvis du vælger at beholde den så smæk engelske undertekster på istedet for at kører uden hvis det var du gerne ville have undertekster på.
Har haft købt how i meet your mother på amazon og var meget itvivl grundet manglende danske undertekster smed så engelske på istedet og efter et par afsnit lagde jeg ikke mærke til at det ikke var danske undertekster :)
Har kun hørt godt om Moviezoo. Jeg er sikker på, i kan finde en løsning, hvis du skriver en mail til dem.
@chmpen85
Ja, smed også bare engelske undertekster på, og lægger nærmest heller ikke mærke til at det ikke er dansk :-) Det er mere af princip at det er træls!
Og som i også foreslår så smider jeg da dem lige en mail, så de i hvert fald bliver opmærksomme på problemet! :)