Service i butikker som ikke bare er ekstremt mangelfuld men også ugidelig, tilter mig helt ekstremt.
Vi har bestilt en sofa i Jysk med levering. Det kostede 375 i levering, fordi sofaen kostede under 6.000. Accepteret.
Siden finder vi så nogle forskellige ting, som vi gerne vil have med. Et tæppe, sæbedispenser osv. Så vi kommer faktisk over de famøse 6.000.
I dag tager vi så i Jysk for at høre om mulighederne, da der stadig er 8 dage til, at sofaen skal leveres.
Vi får fat i en medarbejder og jeg forklarer ham situationen. Så siger han "Puha, det tror jeg ikke man kan" og så står vi ellers bare og glor på hinanden. Fordi det er sådan noget jeg indædt hader. "Tror"??? Jeg kommer jo fordi, at jeg selv er i tvivl, for helvede! Jeg er ikke kommet en milimeter tættere på en forløsning efter dit forsøg på kundeservice.
Da vi så ligesom har stået og gloet på hinanden ret længe, siger han gudskelov, at det kan være, at han lige skal prøve at ringe til en kollega. Der blev jeg meget lettet, fordi så var det rent faktisk et headset han havde på siden af hovedet og ikke en gevækst. Men nej, lad endelig være med at ringe efter en voksen. Jeg vil så gerne høre hvad du mere tror. Det er nemlig så fedt, når du gætter!
"Det er kun ting, der skal fragtes, som kan blive tilføjet til bestillingen, fordi de allerede er igang med at pakke bilen," siger manden så til mig, at han har fået at vide af sin kollega i headsettet.
"Men alt hvad der skal leveres hjem til mig... skal jo fragtes?" siger jeg lidt spørgende uden overhovedet at være blevet klogere. Samtidig undlader jeg at falde for hans madding lavet af det pureste idioti ved at ignorere hans vanvittige påstand om, at der lige nu holder en varevogn parkeret med min sofa i 8 dage inden den skal leveres.
Hvis det er sådan de driver forretning i Jysk nu, tror jeg desværre at Lars Larsens gravsted lyder som om der er en vaskemaskine igang med et håndklæde og halvandet kg roastbeef inden i.
"Jaja. Men sådan noget som sæbedispenseren vil ikke kunne lægges oveni bestillingen" siger han lettere irriteret.
"Men jeg kan jo lave det som en bestilling på jeres hjemmeside. Men jeg kan ikke lave det som en tilføjelse til en bestilling i butikken?" spørger jeg.
Jysk: Nej, nemlig.
LokeNees: Okay... koster det noget at annullere bestillingen?
Jysk: Nej?
Jamen så vil jeg gerne annullere bestillingen af sofaen... og så lave en ny bestilling af den sofa sammen med tæppet og de andre ting... og naturligvis sæbedispenseren.
Det kunne godt lade sig gøre.
Hvorfor giver det mening at lave et system på den måde i så stor en kæde? Eller har jeg ramt en af De Ugidelige igen?
Redigeret af LokeNees d. 28-10-2024 18:38