Efter et års sng tæskeri forsøger jeg nu at lære kunsten at spille cash. Jeg har spillet i alt 828 minutter og har nydt det utrolig meget. (Jeg sagde intet om gevinst/tab, så ingen grund til at svine mig til)
Jeg er kommet til at tænke på, hvad man kan komme til at tjene i timen. (ikke at jeg kommer til det!)
Jeg spiller 6 personers NL100 på VC.
Hvad kan en super god cashspiller tjene i timen (gennemsnitligt) på sådan et bord? Jeg må hellere med det samme tilføje, at jeg ikke er super god, så jeg ikke får en sviner på nakken.
Der findes nok svar på mit spørgsmål i tidligere tråde, og jeg beklager derfor, hvis nogen skulle føle sig truffet over mit spørgsmål.
Timeløn på NL100
bestbluff -
Intern pokernet humor har hijacket din tråd ;-)
Jeg undskylder på Løpenthins vejne... :-D
Well:
12PTBB/100 = $24/100 hænder. Spil 12 borde -> 12 * $24 = $288 i timen eller ca. 1600 kr.
Det er en SUPER god spiller, dem er der ingen af på NL100 atm fordi de rykker op.
@Løpenthin. Det med de 12 borde var vist ment som en joke. Jeg tror, at han mente, at de "super gode" kunne tjene knap 1/4 buy in på et bord under forudsætning af, at man kun spiller et bord.
Du skal satme også være skarp for at lave så meget i snit! Tror ikke det er mange der kan prale af at lave det!
Det var skam ikke nogen joke. Der er folk der 10 tabler NL2000 på Party med rigtig syg winrate.
Yes, men de er også så hotte, at de kun kan spille 2 timer. Efter dette går partys RNG ned over alle de quads, de får.
Med ''almindeligt'' held tvivler jeg på, at de kan holde det longterm :)
Xizor:
De folk er vist kun loloTRICKDu der kan leve op til at multitaske med 10x 2k borde og holde en høj winrate, han er så tilgengæld også alt alt for syg
Tag et kig på ham, han sidder normalt med overskud på alle borde han spiller...
Javist, @metalmania, men han reloader også når han kommer under 1950 :) så du aner faktisk ik hvormange gange han har reloaded i starten af sessionen. Men enig, han er for ond.
Jeg kan melde -2.86 BB/Hour over 5000 hænder i juni (er running bad på tredje måned)...
Jeg sidder på NL100 på VC den næste time, hvis der er nogen, som vil tjene nogle nemme penge. Hehe. Samme brugernavn som her.