Hey
Jeg søger backers til nedenstående tirsdagsprogram.
Investorer fra tidl. BAP's med cake til gode, har fortrinsret til det antal anparter de havde i den tidligere BAP. Denne fortrinsret udløber kl. 15:30, således der er tid til at få tjekket op på tråden for andre og sendt $$$ osv.
Folk uden cake kan dog sagtens reservere anparter og skal i så fald være opmærksom på tråden ved deadline kl. 15:30.
Deal:
30/70 ved samlet cash under $3000
40/60 ved samlet cash over $3000
(Begge i stakers favør og efter stakeback)
Jeg opretter self. rail-tråd til formålet, men vil ikke forpligte mig til at smide andet end bust-hænder og pause-counts.
Program:
17:15 $44 6-max 8k gtd.
17:30 $22 Big antes 4k gtd.
18:00 $22 25k gtd.
18:30 $11 turbo 25k gtd.
19:00 $22 15k gtd.
20:00 $11 Big 50k gtd.
20:15 $22 1r1a 35k gtd.
21:00 $55 Big 100k gtd.
Samlet BI = $249
10 anparter sælges
1 anpart = $24.90
2 anparter = $49.80
$$$ sendes til Nikolaj87 på Stars. PM for Neteller.
Stats:
OPR:
officialpokerrankings.com/pokerstars/Nikolaj87/poker/results/8E2ACFB4B90C4C6D81CDAAA5E7B7FDAB.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Qvisten/poker/results/3AABF358EFBF46DE84D86B1FD557255A.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/QwistFTW/poker/results/B09F7A08EAF34250BB0E36DB98E6D1B4.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/SebGiovinco/poker/results/47A42E6AF6C84B369C55C1EAD549B132.html?t=2
iPoker (PPL):
pokerprolabs.com/SebGiovinco/iPoker.aspx
www.pokerprolabs.com/Qvisst/ipoker.aspx
Købere:
Bebber - 1 modtaget
Bjaever - 1 modtaget
Xschultz - 3 modtaget
Moffa - 1 modtaget
Pede - 4 modtaget
Tirsdagsprogram 100% MU - Solgt
Nupper gerne 1 anpart...Mener jeg har noget tilgode.. ret mig gerne hvis jeg tager fejl :D
@Bebber
Altså jeg må indrømme, at jeg ikke har dig skrevet for noget. Har lige kigget historik osv. igennem og så vidt jeg kan se har du været med i én BAP der gav overskud (http://www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=245974).
ja sad lige og kiggede i igennem... du hev jo et + hjem sorry men så pm mig hvis der skulle være en ledig part :D
@Bebber og Ryesgade
I er begge skrevet på venteliste, så tjek gerne tråden imorgen eftermiddag. Bookede et solidt minus i min sidste BAP som backers skal have muligheden for viske ud, så derfor denne lidt besværlige fremgangsmåde.
@Bjaever
Den er noteret og $$$ modtaget.
tager 2. ( aner ikke om jeg har cake til gode)
Morten.
@Schultz
Det har du :-)
Du har helt præcist $25.21 til gode i cake fra weekendens ruin af en BAP. Dog kan du i henhold til de regler jeg opstillede kun få én anpart lige med det samme og komme på venteliste for én mere. Skal sikre mig at alle cake-holders får muligheden for en anpart, så tjek gerne op på tråden kl. 15:30.
Om du vil sende for den ene anpart nu eller senere er self. helt op til dig.
jamen resever du bare en ekstra så.
Sender lige lidt sener.
Morten
Bump, en halv time tilbage af cake-holders' fortrinsret.
Pt. er 2 anparter booked og 3 er på venteliste.
@Moffa
Noteret! Mine papirer går slet ikke så langt tilbage desværre, så jeg må lige en tur i arkiverne :-)
49.80 sendt fra Tussemanden på stars.
Gl m8!
Ved btw ikke om jeg har cake tilgode, så er det ihvertfald noget gammelt kage :-)
@Ryesgade, Bebber og Schultz
I kan bare sende fra nu af.
@Moffa
Det tog lige lidt tid at tjekke (og havde ikke lige set du havde gjort arbejdet for mig), men er kommet frem til det samme :-)
Har noteret dig for én anpart.
@Pede
Booked! Skal nok lige tjekke op på cake-regnskabet.
@Alle
To anparter tilbage!
Vil gerne have de 2 sidste anparter. Er det muligt at sende kl 18? Jeg skal lige hjem fra job først nemlig :)
@Pede
Sweet, vi har hermed udsolgt!
@MrLe-Roy
Jeg skriver dig på venteliste, hvis en af de andre skulle melde fra af den eller den anden grund. I så fald shipper jeg en PM eller bumper tråden.
sender nu.
@så tuder du ikke mere vel bebber? :)
@xschultz92
jeg tuder aldrig.. Prøver bare at sprede mine kaktus $ rundt på noget forskelligt :P Men du er og bliver mit flag på en kryk...
hhahahahahha
@Mr-LeRoy
Har endnu ikke modtaget fra Ryesgade, så hvis han ikke får meldt op inden 17:10, så går anparten videre til dig, hvis du stadig er interesseret.
@Mr-LeRoy
Du er på for den sidste anpart, hvis du stadig er interesseret. Meld gerne op her i tråden inden kl. 17:20.
Jeg napper selv den sidste anpart.
Jeg tager den gerne hvis det er ?
@Schultz
Du må gerne få den, hvis det er.
Sendt ( SÅ KAN DU LÆRE DET BEBBER!!!)