nogen der kan overføre 20$ på stars i dag og jeg sender 200dkk med netbank lige med det samme ?
tjen 100dkk
Ahhh ffs..
Troede det var tjen 100K DK, så gav det sgu da mening at læse tråden.
Til Op, come on dude. Fcking 20$?? Få dig et arbejde nede i Fakta, og tab pengene på nettet. Rince and repeat imo!
Jeg forstår det ikke!
DU har fundet 200 kr. på din netbank, hvorfor HELVED overfører du dem ikke bare til din konto, i stedet for at betale dobbelt pris for at få en "flink fyr" på pokernet til det?
Har du fået limit på derinde, som du har overskredet? - vi er kun ved d. 6. makker!
nånå, nei har bare ik noget kort.. ludo, ? ved at overflytte 200 er man vel lodu hva ? haha
@zinkha
Ludo staves det :-)
- Men i så fald, kan de først modtage penge mandag, med mindre i har samme bank, og det er godt nok få over 18, der ikke har et kort nu til dags?
hvis du ringer i din bank og høre om det vil stå til rådighed på min konto med det samme så vil jeg godt hjælpe dig
ps har danskebank
@4500
jamen ellers er der jo ingen der gider, men det er der så ik alligevel.. hehe.
@ zipex
har tapt mit kort på en bytur et eller andet sted så der er nyt på vej, men det ta´r jo ca 2 uger...
behøver ik svare om det kun skal være negative indlæg..
nej det gør an på hvilken bank du har jo
@ dennis de vil nok stå der på mandag, da bankerne har lukket i weekenden..
det er jo en færøsk bank, så tror nok det bli´r mandag ?
hvad hedder banken
føroya banki
kan prøve at flytte tl dig nu og ser om de kommer, ellers kan du bare sende $ på mandag eller da du ser du har fået dem ?
skal lige hurtig kigge på det 3 min
hvornår skal du bruge dem senest
jamen du må godt prøve og sende dem så kan vi se om de kommer men eller så overføre jeg bare når pengene er der
skriv når du har overført