Er du oprettet igennem PokerNet på Betsafe Poker, har du nu mulighed for at deltage i en $2500 gadget freeroll onsdag d. 1 august. Det eneste krav for at deltage i turneringen er, at man laver 400 Player Points fra fredag d. 20 juli til og med tirsdag d. 31 juli. I freerollen vil der være 10 præmier, og vinderen løber af med den nye iPad 3 32 GB.
Oversigt over præmier i freerollen
1st - New iPad with WiFi - 32GB
2nd - Xbox 360 250GB & Kinect
3rd - iPod Nano 16GB
4th - Sony Camcorder
5th - iPod Nano 8gb
6th - Sony CyberShot Camera
7th - View Quest Retro Dab Radio
8th - iHome Rechargeable Mini Speakers
9th - iHome Rechargeable Mini Speakers
10th - iHome Rechargeable Mini Speakers
Er du endnu ikke oprettet på Betsafe, har du mulighed for at gøre brug af vores specielle PokerNet sign up bonus, som giver dig endnu mere value når du opretter dig (Se koderne her). Du deltager naturligvis også i vores $10.000 Ongame race, lige som du er klar til Betsafes eget $80.000 race der starter d. 23 juli.
Fra i morgen kan du følge med i hvor mange point du har tjent fra d. 20 juli her.
Klik her for at oprette dig på Betsafe Poker
Tjen 400 point og deltag i $2500 freeroll på Betsafe
Hvis I er i tvivl om I er oprettet igennem PokerNet på Betsafe, så kan I sende et spillertjek via Mine Deals.
madsbp skrev:
Hvor meget $ rake svarer 400 point til?
går ud fra det er som altid på ongame 400/3,6 = $111,11
tongerlo skrev:madsbp skrev:
Hvor meget $ rake svarer 400 point til?
går ud fra det er som altid på ongame 400/3,6 = $111,11
så det koster 111$ at spille denne "freeroll" :D
@Dieb
OK mange tak. Men når jeg vælger det link du har givet hvor jeg skulle kunne følge med i hvormange point jeg mangler kommer jeg ind til en side hvor de beder om noget NemId
.com spillere kan ikke følge med i deres point der. Men du kan altid skrive ind til supporten og spørge hvor mange point du har lavet fra. d 20-31 juli.
PT er der 14 der har klaret kravet om de 400 point. Så der skulle være god mulighed for at vinde en præmie.
Så er det ved at være sidste chance, hvis man vil nå at kvalificere sig til freerollen.
Husk at det er i aften at turneringen spilles. Der er 30 spillere der har lavet 400 point, og pt er der to der har tilmeldt sig turneringen. Alle spillere der lavede 400 point har fået deres billet.
jeg har ikke modtaget nogen billet, og der står at jeg har lavet nogen og 683 point..
mit pokeralias er berthax12 og mit loginnavn er bertha9x