Hej
Skal bruge $1k på stars hurtigt. Sender €800 via MB med det samme. Skal være inden for 30 min. PM
TJEN 400kr. €800 på MB byttes for $1k på stars - HURTIGT
Jeg kan nok godt hjælpe dig. Men det kræver jo, at jeg skriver en mail til PS og beder om at få min transfer limit op!
Skriv evt din msn her hurtigt, der har været lidt problemer med folk, der vil tilføje mig tidligere.
Hej
Det kan du ikke. Det er det samme problem jeg selv har :) Deres support er komplet umulige.
jeg har skrevet i den anden tråd men ja kan se jeg også kun kan sætte 640$ ind via mb så kan heller ikke hjælpe. har desværre ingen på stars så ville skulle indbetale med mb men kan hjælpe med de 640$ hvis det er du sender til min mb
Jeg kan sende 3.000 pr 24 timer men har ikke MB, og ikke interesse. Så det kan snildt lade sig gøre at få hævet sin grænse!
jeg kan også sende 3000$ på stars hver 24 timer problemet er jeg kun kan indsætte 640$ med Moneybookers men kan måske få de sidste 360$ anden vej to sek. dog er min mb i $
Yes det er ikke transfer grænserne der er problemet. Det er mit deposit limit. Har kæmpet med dem 20 gange.
btw baczek, Hvis du har Neteller kan du transfer mig der, så kan jeg depositte og transfer. Uden omkostninger bortset fra NetE-gebyr.
Ah okay. Så kan jeg anbefale dig at anskaffe NetE. Der er depositlimit 1k .. GL anyway.
men baczek jeg kan hjælpe med de 640$ og undersøger lige ang de sidste $ skal bare lige have fat i en på skype der ligger inde med pengene
shp2000 neteller er også kun 640$ pr 24 timer det er stars der har de limits
@chmpen
Så har jeg åbenbart fået hævet min. Min grænse er 1k på NetE og 640 med de fleste andre deposit-metoder.
Hvis alt andet kikser kan jeg hjælpe ( vegie_1999 på både skype og hotmail ( MSN ) )
hvorfor kan i ikke send emere? mit er 5k$ om mdr. 1k om dagen
bohn er det dit Moneybookers der er det??
havde en std pner lavet denne tråd var den blevet slettet med det samme og man var blevet bedt om at lave en i valutabørsen.
Beklager jeg ikke lavede den i valutabørsen. Det prøvede jeg og i 2 timer var der intet svar og var desperat. Tog chancen :)