Hey all.
Nu er den så gal igen.. Er midt i en SnG som fryser - hvorefter supporten så siger i chatten at dette board er lukket for maintenance...
Nogen der har et tlf nummer man kan klage til.. Bliver skægt at skælde ud på engelsk ;-D
X
TLF nummer party
google og pn FTW
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=138003
Jeg tror, at det var alle bordene, der frøs og blev cancelled før... Jeg spillede selv i cash game og fik også bordet lukket for maintenance og hånden blev kaldt et "misdeal"... Lidt ærgerligt, når der sidder en canadier, der burde være gået i seng for længst og spiller 90% af hænderne :-P
Bortset fra det, så vil det i din SNG-situation rimeligt sikkert betyde, at præmiepuljen bliver fordelt mellem de resterende spillere plus du får din fee/rake tilbage.
Hvis du er utilfreds, så kan du sende dem en mail - evt ringe på deres engelske support (tvivler dog på at det hjælper noget :P - de har procedurer for når en SNG bliver aflyst):
+44 -207- 537- 8300
Jeg vil tro inden for 24 timer... Det er dog bare et gæt, for det er længe siden, jeg sidst har prøvet det.
Du kan evt gå ind under My Account -> My Account -> Balance & Bonuses -> Game & Transaction History.
Under Gaming History bør du kunne finde din SNG, og se om de har afsluttet den. Hvis den skulle være smuttet, og de har afsluttet den som $0, så sker der ikke mere... Så skal du skrive en mail eller noget... Oftest plejer det dog at løse sig selv - det er min erfaring.
Hvis der ikke er blevet oplyst om at der skulle lukkes pga maintenance så er der god garanti for at få pengene tilbage så længe man ber om det.
Kan huske for et par år siden at jeg spillede en sng og bordet blev lukket.(eneste gang jeg personligt har prøvet at bordene blev lukket uden at der var informeret om det)
Der var vi kun 3 tilbage i en 18 mands sng og da jeg skrev og brokkede mig og fortalte størrelse på chipstack osv fik jeg hvad der havde svarede til 5 % mindre end nummer 1 ville have vundet.
Det betaler sig med noget brok hvis du ikke er blevet oplyst om at bordet lukker