Så er den her! woooh
Next year any1? ;)
Woop woop den skal helt sikkert downloades til træningssessionen imorgen. Thanks ;-)
Yeaaaaah buddy!! Så vildt så mange lækre damer der er i den video :D
Det er helt galt det der. Er dog bange for at sådan en tur, kommer til at koste ægteskabet.
Armin van Buuren flækkede en lille tåre i starten af sit for sin nye søn :-)
Der er så mange fede sets på tuben at se - Ingrosso og Aoki giver den fandeme gas !
Yeeeeeeeees!!!!
Har tjekket youtube HVER dag de sidste 1,5 måned!! Let's go fucking mental endelig kom den :-)
Jeg prøver for 3. År i træk næste år at skaffe billet.. 3. Gang må være lykkens gang imo!
jannik_pro skrev:
Yeeeeeeeees!!!!
Har tjekket youtube HVER dag de sidste 1,5 måned!! Let's go fucking mental endelig kom den :-)
Jeg prøver for 3. År i træk næste år at skaffe billet.. 3. Gang må være lykkens gang imo!
er du så sindsyg der er smæk på!!
nogen der ved hvad sangen ved 19:00 hedder? :)
Danielsaxen skrev:
nogen der ved hvad sangen ved 19:00 hedder? :)
Fed video, men synes godt nok alt i alt at den sidste år var meget federe!
Men gud hvor vil jeg gerne til det næste år..
hold da kæft mand......
musik ♥
damerne ♥
stemningen ♥
Vil man gerne afsted? JA SGU!!! Kommer man det med kæreste og børn - næppe ;) Men det skal sgu ikke holde mig fra at nyde videoerne.
Nu er det afgjort.. Jeg skal afsted næste år!!
EDIT: Er du gal der er smæk på ved 19:00!!
GL Loehde!
Jeg vil næste år også prøve at se om jeg kan komme med for 3. år i streg!
men FÅÅÅÅRK hvor er det for overdrevet nice!
AceKing4more skrev:
GL Loehde!
Jeg vil næste år også prøve at se om jeg kan komme med for 3. år i streg!
men FÅÅÅÅRK hvor er det for overdrevet nice!
Blev der ikke solgt 250.000 billetter på to minutter sidst?
yep, de røg væk ....
anyway, Sanebby, Cyboman, tjepan, og jeg skal derned næste år!
lad os fixe PN camp.
slow versionen af Wake Me Up er jo muligvis det bedste nogensinde. Plz nogen skaf den fulde version!
freakstar skrev:
slow versionen af Wake Me Up er jo muligvis det bedste nogensinde. Plz nogen skaf den fulde version!
Aspien skrev:
yep, de røg væk ....
lad os fixe PN camp.
Loehde skrev:freakstar skrev:
Enig. Den version er genial.
Men tror ikke den som sådan er til at få fingrene i. Soundtracket til aftermovie er lavet af DIMITRI VEGAS & LIKE MIKE. Så det er nok dem der har været inde over den version af "Wake Me Up". Næppe noget der udgivet.
freakstar skrev:
Så er det nu PN skal vise at PN virkelig ved alt og kan alt! :D
AceKing4more skrev:Aspien skrev:
yep, de røg væk ....
lad os fixe PN camp.
... Og hvordan kan du allerede nu vide at du simpelthen er en af de heldige der kommer med næste år???
GTFO Aspien, Aceking4more og jeg kommer afsted næste år, vi står først i køen efter 2 år forgæves billetkøb :/
Men hvis alle kommer afsted så fixer vi PN camp og river stedet fra hinanden!
Har en veninde som har arbejdet for promo pige for TML de sidste 2 år, håber lidt at hun kan fikse mig et par tickets næste år!
Mrcharming skrev:
Har en veninde som har arbejdet for promo pige for TML de sidste 2 år, håber lidt at hun kan fikse mig et par tickets næste år!
Jeg kan selvfølgelig også skaffe til en ven eller to Jannik ;)
Now you're just rude ;)
Det ser seriøst for fucking overdrevet ud - jeg vil se om jeg kan lokke nogle af gutterne med på sådan en tur. Så skal den have en over nakken, inden man bliver for gammel til det :D
Det er selvfølgelig svært at lave en video lige så god som Aftermovie 2012. Men jeg er altså en anelse skuffet over den her.
Jeg må indrømme at den sang som bliver spillet omkring 14:00, er noget af det mest hjernedøde jeg nogensinde har hørt! Det lyder urealistisk godt :)
rottenpede skrev:
Jeg må indrømme at den sang som bliver spillet omkring 14:00, er noget af det mest hjernedøde jeg nogensinde har hørt! Det lyder urealistisk godt :)
@Loehde
Cheers! Ser frem til at hele sangen udkommer!
Asp - Saftigt crew, kan du skaffe billetter? :-)
Synes godt nok ikke musikken er så nice i år, som det plejer at være. Videoen er dog vanvittig! ;)
Synes 2013 er en skuffelse!
Får slet ikke den omgang gåsehudstæsk, som man gjorde i 11' og 12'.
Dog skal det så siges at damerne er nuts, en stor del af videoen er fed og så tracket 14.00 er for stygt. Men det er sku bare ikke nok til at hive det op til tomorrowlands niveau..
er der en der ved, hvilken melodi der bliver spillet efter 26 minutter ??
i 2013 videoen)
på forhånd tak ;)
Spændende, Asp. Skriver lige til dig på face en af dagene. :-)
nuller skrev:
er der en der ved, hvilken melodi der bliver spillet efter 26 minutter ??
i 2013 videoen)
på forhånd tak ;)
SimseLSG skrev:
Synes 2013 er en skuffelse!
Får slet ikke den omgang gåsehudstæsk, som man gjorde i 11' og 12'.
Dog skal det så siges at damerne er nuts, en stor del af videoen er fed og så tracket 14.00 er for stygt. Men det er sku bare ikke nok til at hive det op til tomorrowlands niveau..
UMF 13' Aftermovie udkom her for 10 dage siden og jeg sidder stadigvæk med gåsehud fra hovedbunden og ned i røven! Alt fir sick flettet sammen påtrods af de ældre numre som de har brugt + damerne er næsten endnu bedre!
Simse. Tak for post.
Virkelig virkelig fed video. Snoop Dog og Simon Juul til ravefest, den ses sjældent :D
Vanvittige billeder, men ekstremt meget dårligt musik :(
Alt alt for mainstream, det lyder vikeligt skidt!
Stadig ingen der har fået fat i Wake me up?
Jeg har set den 2 gange nu (anden gang var med kæresten) og fik sgu lokket hende med næste år. Det bliver fuldt på! :-)
@liderdider
Neslein har den langsomme version af wake me up version. Kan ikke selv sende den fra telefonen :)
rottenpede skrev:
@liderdider
Neslein har den langsomme version af wake me up version. Kan ikke selv sende den fra telefonen :)
Har linket til den langsomme version af Wake me up
Wake me up
Madskillzz skrev:
Jeg har set den 2 gange nu (anden gang var med kæresten) og fik sgu lokket hende med næste år. Det bliver fuldt på! :-)
rottenpede skrev:
Har linket til den langsomme version af Wake me up
Wake me up
Var dernede i 2012 og vi fik selvfølgelig heller ikke billetter igennem de officielle kanaler, købte dem derimod inde i tomorrowland FB gruppen, vi gav 1800 for dem stykket og det var inklusiv dreamwille passes.
Der er self en risiko, men vi blev ikke taget i røven og det er helt sikkert en oplevelse hvis du er til EDM musik, så er tomorrowland nuts også sammenlignet med UMF.
Men som pokerspiller og du er alligevel er i Vegas til WSOP, så foregår EDC festivallen i juni måned, ved godt det ikke er Tomorrowland, men tror helt sikkert en festival der er et skud værd :)
Nogle der har link til "center of the Universe" versioner der starter ved 17:30 ish? ;)
Dem der siger videoen ikke giver dem gåsehud osv er self Way off. Jeg har indtil nu kun set brudstykker af videoen. Følelsen jeg sidder med efter at have set den i fuld længde er ubeskrivelig. Lyst til at stor tude. Hårene rejser sig. Hvis nogen får en billet ekstra eller kan skaffe en er jeg mere end på !! Yeeesssuss