Tomorrowland 2017

#1| 0

Er der nogen herinde der har lidt erfaring med Tomorrowland, og som kan svare på nogle spørgsmål omkring det? Jeg synes at brugbar info var ret sparsomt på deres officielle hjemmeside :)

Hvornår starter billetsalget?

Hvor hurtigt bliver biletterne udsolgt?

Hvis vi er ca 12 gutter der skal afsted, hvilken pakke skal vi så vælge? Global journey, friendship travelling eller hvad ville I anbefale?

Hvordan foregår camping dernede? Skal man booke en campingplads?

Hvad koster en billet?

tusind tak for eventuelle svar

05-08-2016 22:48 #2| 0

Harstylers.dk mener jeg hjemmesiden hedder har ture derned. Med camping og billet osv. Mener prisen er 8,5k.
Tjek den side ud.
Men ellers mener jeg billetsalget starter i feb, og de ryger utroligt hurtigt!
Sidder lige på tlf. Så lidt begrænset. :)
Håber det hjælper lidt ;)
Vil selv sygt gerne derned! :)

06-08-2016 01:16 #3| 0

Prøv at søg på siden kommer en tråd hvert eneste år. Har desværre ikke selv noget konkret info men lyder som om det bliver udsolgt rimelig hurtigt.

06-08-2016 22:37 #4| 0
SteffenP1994 skrev:Harstylers.dk mener jeg hjemmesiden hedder har ture derned. Med camping og billet osv. Mener prisen er 8,5k.
Tjek den side ud.
Men ellers mener jeg billetsalget starter i feb, og de ryger utroligt hurtigt!
Sidder lige på tlf. Så lidt begrænset. :)
Håber det hjælper lidt ;)
Vil selv sygt gerne derned! :)

Jeg fandt godt pakken på hardstylers, men der er det inkluderet at vi skal rejse med, og bo i lejr med hardstylers.dk, og det gider vi sgu ikke :(

06-08-2016 23:33 #5| 0

du kan jo få alle slags billetter så det hvor meget i vil bruge.. I kan få telt og indgang pr person for 2500kr cirka og så løber det op til 50-80k med villa for 10-15 venner med alt.. Hvis du skal have billetter skal du undersøge en del ting først, kender nogle som har prøvet at få billet i flere år uden held, og man skal pre registrer og man er intet sikret jeg var afsted forige år og vi fik ikke billetter som vi ville ha haft på trods af vi sad med 4 computere Tlf osv osv.. Skal selv have billetter til2017

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar