Min forste tanke var wtf?? Betaler vi af her? Hva fanden har han som han pludselig skubber river med her? Skyder i altid turn her?
Pitjuh is at seat 1 with 235.26
HONKI is at seat 2 with 114.60
FishHoven is at seat 3 with 212.20
zizou8 is at seat 4 with 204.47
3333J is at seat 5 with 95.15
HONKI posts the large blind 2.00
Pitjuh posts the small blind 1.00
Pitjuh: --, --
HONKI: --, --
FishHoven: K♦, A♥
zizou8: --, --
3333J: --, --
Pre-flop:
FishHoven: Raise 8.00
zizou8: Call 8.00
3333J: Fold
Pitjuh: Fold
HONKI: Fold
Flop (Board: K♥, 4♦, 6♠):
FishHoven: Bet 14.00
zizou8: Call 14.00
Turn (Board: K♥, 4♦, 6♠, J♣):
FishHoven: Check
zizou8: Check
River (Board: K♥, 4♦, 6♠, J♣, A♦):
FishHoven: Bet 30.00
zizou8: All in
Top 2 mod river push? nl200
Nu har du jo ikke oplyst nogle reads på ham og på NL200 sidder der altså mange fjolser som kalder med det underligste hænder. Han kan sidde med KJ, men virker dog usandsynligt blot at kalde både flop og turn med den hånd. Hvis jeg skulle sætte ham på noget skulle det klar være A6. Mange kan finde på at calle med dem på de her levels. Jeg tror jeg kalder og krydser fingere for han ikke har trips
QT, så er han dælme en fisk! A BIG ONE! Jeg synes det ligner et sløvspillet set, eller KJ. Men som Laur siger, er reads også vigtige her, for et evt call.
Med den oplagte mulighed at han slowplayer AA, 44 el. 66 vil jeg egentlig gætte på Kx. Og hans all in skal ses i lyset af at han tror HERO bluffer.
Call and pray!
Rolf
"Med den oplagte mulighed at han slowplayer AA, 44 el. 66 vil jeg egentlig gætte på Kx. Og hans all in skal ses i lyset af at han tror HERO bluffer.
Call and pray!"
Nomineret til: Månedens Mest Idiotiske Analyse
MrHit:
Dit image er rimelig vigtigt i disse spots. Turn tjekket er fint nok på så tørt et flop, men det kan godt være, at villain udnytter det og tror du har whiffed AQ/AT type hånd og derfor håber du betaler hans KJ/A4/A6 af med et lone es. Hvis du har det image, som du plejer at have må du sgu betale i disse situationer.
Jeg betalte og fik vist JJJ op.....
Syntes det var et ringe call, men kunne sgu ik helt regne den ud..
@kripke
Tak for den slående klare besked. Sandt, det er ikke de vises sten, jeg kommer med. Og desuden også meget åbenlyst. Men hvad skulle jeg have skrevet? Det er altid sværest at gætte på de spillere der spiller længst fra Harrington.
Glæd dig over, at du har fordoblet en idiotisk besked uden overhovedet selv at bringe noget til torvs.
Oh, mit gæt var forkert... I det mindste var det en af de gange, det er gratis!
Rolf