**** Hand 615652785 *****
2.00/4.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Sunday, May 13, 2007 3:43:12 PM
Table TH 12 (Real /Cash Game )
Seat 1: benknackan (431.50)
Seat 2: c0gnAc1337 (473.90)
Seat 3: vipistu (316.20)
Seat 4: HERO (326.80)
c0gnAc1337 post SB 2.00
vipistu post BB 4.00
** Deal **
benknackan [N/A, N/A]
c0gnAc1337 [N/A, N/A]
vipistu [N/A, N/A]
HERO K♥, 10♦
*** Bet Round 1 ***
HERO Raise to 16.00
benknackan Call 16.00
c0gnAc1337 Fold
vipistu Call 16.00
*** Flop(Board): *** : K♣, 10♠, Q♥
*** Bet Round 2 ***
vipistu Check
HERO Bet 36.00
benknackan Call 36.00
vipistu Fold
*** Turn(Board): *** : Kc, 10s, Qh, 7♠
*** Bet Round 3 ***
HERO Check
benknackan Bet 84.00
HERO All-in 274.80
benknackan Call 274.80
*** River(Board): *** : Kc, 10s, Qh, 7s, 6♦
*** Showdown *** : Rake: 3.00 Total Pot: 668.60
Jeg sidder ikke med fuldt buyin, da jeg har tabt et par potter og ikke lige har fået reloadet.
Har siddet ved bordet i en 15 minutters tid, og Villian har ikke gjort væsen af sig.
Jeg har ingen reads eller noter på ham.
Jeg ønsker egentlig kommentarer til alle streets, men er mest i tvivl om turn.
Er det bedst bare at stikke ud igen, eller?
På forhånd tak.
snowking
Top og bund,NL400
Auto-insta-turn lead herfra. Jeg synes det rædselsfuldt at give ham muligheden for frikort. Og uden reads, checker villian vel oftere sit eventuelle draw end han skyder det--- Desuden kan du miste value, hvis der falder river-scare-cards, og han er en LP-klovn der bare sidder og donker af med K crappy kicker
Leader også bare, hader generelt C/R turn men især på sådanne boards. Bluffer du nogensinde med C/R turn? Det tror jeg ikke du gør, det er der i hvert fald næsten ingen andre der gør. Derfor er det dumt imo
lead turn hver gang... Det er lige før du laver din hånd om til et bluff pga. du repper en strit...
Skal have været en vild dynamik før jeg CR her...
Ser indtil videre ud til, der er en bred enighed om, at C/R turn ikke er vejen frem.
Jeg er godt klar over det er noget af et fancy play, så vil lige give mine tanker omkring det.
Hvis vi antager, at jeg leader turn, og villian skubber, har jeg så et easy fold eller et crying call?
Ville nok selv ende med at folde.
Som spillet:
Hvis vi sætter villian på en J, får jeg ham enten til midten på hans draw, eller tager potten ned, hvilket jeg vil være fint tilfreds med.
Problemet er, som AlexKP er inde på, at jeg næsten laver min hånd om til et bluff, eller, også som nævnt, at villian måske tager et frikort.
Grunden til jeg spiller den således, er, at jeg har svært ved at sætte villian på made hand, da jeg tror han ville raise flop.
Derfor er jeg interesseret i, at få så meget value ud af hånden.
Hvad synes I om disse tanker?
Ser frem til flere konstruktive svar:)
snowking
PS. Kom igen Alex, en skam med Sydafrika, du tager deres bananer næste gang;)
Jeg skal også bruge et read på at han better turn meget ofte her, før jeg går efter et c/r. Men der findes helt sikkert spillere der gør det ofte nok til at et c/r er en profitabel linie, alle de draws/combo draws taget i betragtning.
B
www.playbald.com
Jeg kan faktisk godt lide et turn CR med de her stacks - HVIS I havde været HU til floppet. Hans float- og turnbet frekvens er langt højere, fordi at stacksizes bliver temmeligt makabre, så som modtræk til netop dette, kan det være fornuftigt at sætte et CR ind fra tid til anden.
Når det er 3vejs, bliver det mere marginalt. Jeg tror egentlig ikke, han byder draws på turn, så hér er det nok bedst bare at stikke ud.
- AB
Tak for alle kommentarene, jeg vil tage det til mig, at jeg nok bør stikke ud på turn.
Jeg synes faktisk at Asger nævner nogle rigtig gode pointer, som jeg synes illustrerer det rigtig godt, hvad problemet er i denne hånd, endnu en gang et godt konstruktivt svar fra AB, ty m8:)
Villian viste AJ op, og tog hjem, ganske fortjent.
snowking