Tidligt i en session mod en ukendt modstander, mit standard play er at check calle både turn og river, men jeg ved ikke om det er bedst. Skyder folk turn? Betaler vi push hvis vi gør?
***** Hand History for Game 6674989062 *****
$400 USD NL Texas Hold'em - Thursday, January 10, 12:58:21 ET 2008
Table Table 127461 (No DP) (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: Liafun ( $516.90 USD )
Seat 2: speedy0308 ( $255.65 USD )
Seat 3: sammyboy75 ( $312.97 USD )
Seat 6: kasiiino ( $707.50 USD )
Seat 4: HERO ( $396.30 USD )
Seat 5: Gleb3136 ( $408.50 USD )
HERO posts small blind [$2 USD].
Gleb3136 posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ J♦ Q♣ ]
kasiiino folds
Liafun folds
speedy0308 folds
sammyboy75 calls [$4 USD]
HERO raises [$18 USD]
Gleb3136 calls [$16 USD]
sammyboy75 folds
** Dealing Flop ** [ 5♦, 2♣, Q♥ ]
HERO bets [$31 USD]
Gleb3136 calls [$31 USD]
** Dealing Turn ** [ 3♣ ]
HERO?
Top par OOP NL400
Urgh, kan ikke lide at b/c her, hvis villain er ukendt. Jeg c/c turn og c/f river, medmindre vi improver eller får for gode odds.
Oftest har vi den vedste hånd på floppet, men går villain amok på de to sidste streets giver jeg ham credit.
hvis jeg skyder turn folder jeg til rr
hvis jeg c/c turn, tror jeg, at jeg c/f til et solidt river bet
Jeg skyder Turn her hver gang. Folder til et Raise.
Hvis han CC din 2 barrold er det nederen, og et C/F er nok bedst på river mod ukendte villans.....
Men igen er det lidt et spørgsmål om overordnet gameplan... et C/C er skam ikke dårligt, jeg bruger det bare ikke selv
Jeg spiller den som mancini
Folk der vil bet-folde - det fatter jeg overhovedet ikke. I siger med andre ord at vores hånd ikke er mere værd end air. Vi har faktisk en hånd med relativ fornuftig showdown value, og derfor skal vi imo prøve at komme til showdown.
"Folk der vil bet-folde - det fatter jeg overhovedet ikke. I siger med andre ord at vores hånd ikke er mere værd end air. Vi har faktisk en hånd med relativ fornuftig showdown value, og derfor skal vi imo prøve at komme til showdown. "
Nej, det tror jeg ikke folk mener med B/F turn. B/F fordi du muligvis kan trække value af en stor del af villains range, mens man mod de fleste std villains kan folde hvis han raiser vores turnbet.
Anyways, jeg med er med på lortens linje.
Som std. B/F.