Så er jeg tilbage og give cashgamene endnu en chance efter et ½ år med primært SNG og tours. Er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre på flop og på turn. Please comment!
Full Tilt Poker Game #1068983667: Table Arbordale (6 max) - $0.50/$1 - No Limit Hold'em - 4:54:38 ET - 2006/10/05
Seat 1: pureking ($178.20)
Seat 2: miyamodskie ($267.90)
Seat 4: OneSweetWorld2 ($53.90)
Seat 5: cosmo23 ($62.20)
Seat 6: MrSmintsy ($142.65)
MrSmintsy posts the small blind of $0.50
pureking posts the big blind of $1
The button is in seat #5
*** HOLE CARDS ***
Dealt to pureking [9c 9h]
miyamodskie raises to $3.50
OneSweetWorld2 calls $3.50
cosmo23 folds
MrSmintsy folds
pureking calls $2.50
*** FLOP *** [9s 4h 3c]
pureking checks
miyamodskie bets $10
OneSweetWorld2 calls $10
pureking calls $10 ???
*** TURN *** [9s 4h 3c] [6h]
????
Top set trouble NL 100
Ja her er det bare ud over stepperne... raise til 35 - 40 stykker
Som spillet vil jeg checke turn og afvente action
Vil calle et raise med målet om at fylde ud, da de sikkert vil betale med en evt. strit
Som Mancini siger...
Minimum checkraise her... Afhængigt at modspillerne, men det ser jo ud som de hhv skyder og caller, så skal der checkraises 2 d max. Ellers lead hvis du mener de vil calle/raise en god del af gangene bag dig med eks højt PP, mindre set, draws, 2 par... ja u name it weve got it... Der skal bare nogle skillinger i på det her flop! Ikke ud og være fancy mod to mand på turn selvom floppet er relativt ufarligt... Det der slowplay du laver er tournypoker.. glem det i cashgames... imo
damster
ps. husk nu: "I NL potter vi efter stacken og i FL stabber vi efter potten!" Du får ikke dine modstanderes skillinger til midten nok gang ved kun at c/c floppet...
Lead floppet. Ellers CR til 30ish, men det viser bare så meget mere styrke end et lead.
Jeg leder aldrig floppet her, eller det vil sige mod donks gør jeg da de sjældent slipper over par eller bedre her.
Mod eks AK eller mellempar for du nok ikke mange skillinger til midten ved at lede floppet, hvor ved et check raise for du i det mindste et skud fra hver.
I mange tilfælde c/c jeg floppet og c/r turn istedet, der kan virkelig ikke komme mange kort vi ikke gider at se på turn, og det er ikke utænkeligt en af skurkene skyder igen på turn selv om det er en blank.
- Top set trouble NL 100 hvorfor hedder denne post det? Hvor er dit set i problemer???
Regner du med en af dem er gået med på 5,2 eller 5,7 og spiket sin inside strit?
Skyd ud i dem på floppet og byg dig en pot hurtigt i stedet...