Top-trips, NL200

#1| 0

NL200, 5 max. Villain i hånden har brilleret ved at coldcalle preflop med AA OOP i en 3-way pot, men stackede ikke af og udøvede potkontrol. Jeg har spillet mod ham tidligere, og han er ret så TAGish semi-stupid men også let-læselig.
Jeg har spillet frisk til, raiset og 3-bettet en del.

Jeg har 280, han dækker.

Jeg siger 8 UTG med K 10, han caller på knappen, SB caller med.

Pot: 26: Flop: KKQ

SB checker, jeg siger 20, han clicker til 40, SB folder, jeg caller.

Pot: 106. Turn: 4

Jeg checker, han siger 48, jeg caller.

Pot: 202. River: 5

Jeg har ca. 170 tilbage. Jeg checker, han skubber, jeg folder.

Kommentarer?

13-08-2006 18:27 #2| 0

Jeg kan godt lide at leade turn her og folde til et raise - og så ellers c/f river eller c/c et lille beløb.

Som spillet, har jeg et ret let fold på river.

13-08-2006 18:50 #3| 0

kan ikke lide dit raise pf... men ellers virker den meget fornuftig

13-08-2006 20:09 #4| 0

Diskuterede lidt med Ahle over msn, og jeg erklærer mig enig. Det er rigtig spillet, grundet dit read, og selvom det gør avs at smide trips her, virker det som det rigtige valg. Ingen hænder spiller på denne måde, som du slår.

13-08-2006 21:01 #5| 0
OP

Okey, lad mig stille spørgsmålet på en anden måde:

Hvilken handrange ville I sætte en LAGish (men tænkende) villain på, der bet-caller floppet og check-caller turn, og checker river? Hvor stor en del af den handrange, kan calle et potsized bet på river?

- AB

13-08-2006 21:06 #6| 0

Asger,
Problemet er, at villain slet slet ikke tænker så langt, hvis han er en semi-dum TAG.
Han har en god hånd her, og tænker oftest slet ikke over, hvad du sidder med.

Den der med at clickraise flop, gaybet turn og så pludseligt skubbe hele stacken til midten på river, lugter så meget af en monster.

14-08-2006 03:16 #7| 0

"(..)...TAGish semi-stupid"

Er det her en af disse "Hero" er "villain" tråde?

14-08-2006 04:07 #8| 0

den type villain du beskriver vil højst sandsynligt slowplaye en floppet monster og et flop click ser derfor ikke helt så stærkt ud for mig. Han har sikkert AQ, AA eller JT og hvis du har splashet meget caller jeg nok her.

14-08-2006 07:45 #9| 0

Betalt

14-08-2006 09:09 #10| 0

100% enig med MorbidMonk.

Der er et eller andet jeg ikke kan få til at hænge helt sammen i dit spil. Hvis man er typen der raiser 4bb utg med KTo så må en stor del af ens samlede indtægter komme fra den gode betaling når man rammer jackpot (som toptrips). Sådan som jeg ser det er du committed til det board. Kicker beats må ses som en erhvervsrisiko for din stil...

Jeg taler selv fra den anden side af bordet som en TAG (sikkert også semi-stupid hæhæ) og mine største UDGIFTER mod en type som dig kommer netop når jeg med en middelmådig hånd (her AQ, AA måske enda QJs, JJ, TT, 99 eller semi-bluffs AJ, JTs...) og beslutter at du skal betale taksten for din looseness - men viser et eller andet obskurt monster som toptrips med KTo.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar