Hej alle
Jeg er ved at være en anelse bekymret…. Jeg hoppede på fulltilt dk. tirsdag og har smidt lidt penge ind og også hevet ud igen. Nu har jeg oparbejdet en sjat i banken og vil udbetale - så det gør jeg. Dagen efter får jeg en mail med, at udb. er afvist. Jeg modtager ikke en forklaring,b blot at den er afvist.
Jeg tager kontakt til support…. sker ikke noget. så skriver jeg til de andre supportsider som cashier osv. stadig ingenting. Jeg skriver også til .com på engelsk uden svar. Så modtager jeg et døgn senere en autobesked ang. verificering af kontoen, hvor de beder om billeder af kørekort osv. Sender det afsted med det samme….. Hører intet. Ingen autoreply eller tilbagemelding. Jeg har i morges igen sendt en rykker for svar til alle de forskellige support mails.
Har stadig intet hørt og min konto kan stadig ikke udbetale. JEg kan både spille og indbetale, men udbetaling er umuligt.
Nu er jeg bange for hvad der sker… Jeg kan jo åbenbart ikke kontakte dem, eller også smider de alle mine henvendelser i skraldespanden.
Synes det er lidt ringe service af en nystartet .dk side, hvor man allerede er verificeret via nemid login.
Er jeg den eneste der ikke kan komme igennem til support? Vi snakker 6 mails på 4 dage. Har ikke hørt et pip fra nogen overhoved!
Er der nogen steder man kan klage eller gøre indsigelser. Er spillemyndighederne en mulighed, kan de hjælpe med at få mine retfærdigt vundne gevinster ud?
GBVX