Total stilhed fra full tilt dk

#1| 0

Hej alle


Jeg er ved at være en anelse bekymret…. Jeg hoppede på fulltilt dk. tirsdag og har smidt lidt penge ind og også hevet ud igen. Nu har jeg oparbejdet en sjat i banken og vil udbetale - så det gør jeg. Dagen efter får jeg en mail med, at udb. er afvist. Jeg modtager ikke en forklaring,b blot at den er afvist.


Jeg tager kontakt til support…. sker ikke noget. så skriver jeg til de andre supportsider som cashier osv. stadig ingenting. Jeg skriver også til .com på engelsk uden svar. Så modtager jeg et døgn senere en autobesked ang. verificering af kontoen, hvor de beder om billeder af kørekort osv. Sender det afsted med det samme….. Hører intet. Ingen autoreply eller tilbagemelding. Jeg har i morges igen sendt en rykker for svar til alle de forskellige support mails.


Har stadig intet hørt og min konto kan stadig ikke udbetale. JEg kan både spille og indbetale, men udbetaling er umuligt.


Nu er jeg bange for hvad der sker… Jeg kan jo åbenbart ikke kontakte dem, eller også smider de alle mine henvendelser i skraldespanden.


Synes det er lidt ringe service af en nystartet .dk side, hvor man allerede er verificeret via nemid login.


Er jeg den eneste der ikke kan komme igennem til support? Vi snakker 6 mails på 4 dage. Har ikke hørt et pip fra nogen overhoved!


Er der nogen steder man kan klage eller gøre indsigelser. Er spillemyndighederne en mulighed, kan de hjælpe med at få mine retfærdigt vundne gevinster ud?


GBVX

21-05-2015 22:34 #2| 0

Tag det nu helt roligt. Der er andre der ikke får svar fra support. Skyder på de har pænt travlt.

Der er i øvrigt allerede et par tråde om FT's nye opstart.

Du skal nok få dine penge - det er jeg overbevist om.

21-05-2015 22:40 #3| 0
OP

Det håber jeg :-) Indtil videre har det givet 1200 dollars til udbetaling at vente, så det er nu mere serviceniveauet jeg er lidt forundret over. De starter et helt nyt dk site op. De kan vel regne ud, at supporten skal være indrettet til ekstra aktivitet i etableringsfasen?


Sætter jeg baren for højt?

21-05-2015 22:46 #4| 0

Min konto blev midlertidigt suspenderet, da jeg ville sætte penge ind. Der blev jeg også bedt om verificering - og da jeg havde klaret det og mailen sendt afsted fik jeg svar på mail 8 min senere.

21-05-2015 22:57 #5| 0
OP

Skrev du til [email protected] og på dansk?


Jeg forstår ikke hvordan der kan være så stor difference i svartiderne…. Hvorfor skal jeg vente så mange dage.. og hvorfor smider de ikke en reply på at de har modtaget min henvendelse?

21-05-2015 23:02 #6| 0

ellers så smid dine penge over på stars og udbetal på den måde?

det burde da kunne lade sig gøre tænker jeg.


21-05-2015 23:09 #7| 0
OP

Har prøvet - Den mulighed er også lukket for mig :-(


Alt der lugter af udbetaling er lukket...

21-05-2015 23:12 #8| 0

Jeg skrev til [email protected]


Redigeret af Muhsen d. 21-05-2015 23:12
21-05-2015 23:16 #9| 0
OP

Også ang. den danske .dk side?

22-05-2015 07:40 #10| 0

Jeg havde samme problem med lidt ventetid. Jeg havde i øvrigt ikke læst mailen ordentligt og sendte derfor bare en kopi af mit pas....der stod så åbenbart at man skulle sende et billede af sig selv mens man holder sit billede id. Da jeg sendte det verificerede de i løbet af et par dage.

22-05-2015 08:16 #11| 0

Jeg har INGEN problemer haft med FTP og da jeg skrev til support gik der en halv time før jeg fik svar :-)

Trækkede også lidt penge ud igår og der gik ca 5 timer før det blev godkendt.



22-05-2015 12:27 #12| 0

Min kommunikation har også været helt fint med dem

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar