Fantastisk flot kørt af Fuglsang!
Hvad tror PN folket? Bliver han nu ubestridt kaptajn eller vil der bliver meldt konservativt ud fra Astana lejren med en delt kaptajnrolle? En ting er sikkert, jeg glæder mig mere til touren end jeg længe har gjort.
Fantastisk flot kørt af Fuglsang!
Hvad tror PN folket? Bliver han nu ubestridt kaptajn eller vil der bliver meldt konservativt ud fra Astana lejren med en delt kaptajnrolle? En ting er sikkert, jeg glæder mig mere til touren end jeg længe har gjort.
Det var godt nok imponerende. Helt fantastisk kørt af ham. Det ligner godt nok en tæt tour i år. Quiantana kan jo også blande sig.
Angående fuglsang så synes jeg det er flot han er den af favoritterne som har færrest off days. Håber han bliver kaptajnen, for så har han et stærkt hold bag sig.
Meeeeen Froome og Porte skal jo først peake om nogle uger, det skal fuglsang selvfølgelig også, men det bliver da spændende.
Fabelagtigt kørt. Men han kommer, i udgangspunktet, stadig til at dele kaptajnrollen med Aru, desværre.
Jeg kan se Unibet har odds på Fuglsang i top 3 i årets TDF til 2,25 (og den er muligvis endnu ikke opdateret efter dagens "sensation"
Jeg synes det er højt sat, og vil derfor gerne selv ud på han IKKE rammer top 3.
Nogen som har lyst? Tænker ca odds 1.55 må være fair? :)
Alternativt må I også gerne få den hos mig til 0,05 over markedetsodds, på at han kommer i top 3 :) ?
Har intet mod Escrow eller at jeg overføre penge til en anerkendt PN-profil med høj anciennitet.
Kom glad , kom glad :) ?
Mon ikke kaptajnfordelingen bliver endeligt afgjort når den første bjergetape er done?
Donkeyboy skrev:Jeg kan se Unibet har odds på Fuglsang i top 3 i årets TDF til 2,25 (og den er muligvis endnu ikke opdateret efter dagens "sensation"
Jeg synes det er højt sat, og vil derfor gerne selv ud på han IKKE rammer top 3.
Nogen som har lyst? Tænker ca odds 1.55 må være fair? :)
Alternativt må I også gerne få den hos mig til 0,05 over markedetsodds, på at han kommer i top 3 :) ?
Har intet mod Escrow eller at jeg overføre penge til en anerkendt PN-profil med høj anciennitet.
Kom glad , kom glad :) ?
Pænt dumt at spille top 3 til odds 2,25.........når Bet365 giver 4,5 for top 3, dog skal man her spille både vinder og top 3, for at få det odds.
Tjaaa 32 år er vist også den rette alder at vinde TDF på ;.)