Tour spot 17,5k gtd 13left really bad or?

#1| 0

Ka ikke lige få HH converter til at virke da HH er på dansk..

Spottet er i 5,5 2r1a 17,5k gtd med 13 left jeg ligger cirka nummer 7-8 stk men alle er okay dybe og vi har været 13 tilbage et stykke tid nu, der har været en masse dynamic på bordet med 3 og 4bets jeg har ik være involdveret i det store siden vi har 18-20 back grunden kortdød bord skift osv, anyway har luret folk lidt af i den tid, og nu er det sådan at jeg er af den gamle skole og spiller uden stats så det reen feeling, men kunne godt bruge nogle inputs til denne hånd, ka ovb se flere måder den ka spilles på og efter hånden ærger jeg mig sygt jeg ik bettede turn igen, efter tænker jeg dog at jeg let ku ha cheket turn hvis jeg forbedrede evt grundet mit donklead som jeg mener godt ku være evt trips? eller en small draw?
skal siges at de her tanker gør jeg mig ovb fordi jeg ik har defended min bb at all de sidste mange orbits, igen pg.a kortdød og mangel på spots pg.a folk skubber, her defender jeg så og har den plan med hånden self at udspille ham da villan før er set lidt løs i det med 3bets og fold efterfølgende han er også set kalde ned på drawy board mod en anden med mellem par... ser villan som en der forstår spillet men på ingen måde en god spiller, han er fra brazilien og har det med at skrive VAMOOOS i chatten når han tager en stor pot eller suger.. jeg sætter ham på noget J100 KJ AK AQ A10 værk, da han på det seneste fik på nakken med et 3bet og folede en stor del af stacken væk, derefter var der foldet til ham hvor han selv folder.. her åbner han så..

Ja det blev lidt langt grunden jeg ik spiller med stats, muligt jeg ku ha mere info om villan som jeg vil komme på, men vil meget gerne have kommentare på om i syns om eller ik? og om jeg er helt væk her eller det til dels kan forsvares? som sagt pisser mig af jeg ik lige havde guts eller stolede på min feeling og bettede videre på turn... men hva siger i??? syntes ovb det sick godt call han laver men mener faktisk også det til dels er dårligt af ham og han ikke ret tit ka hero calle her ??? mit river bet kommer ok fast og vil jeg self gerne ha til at ligne noget valvue noget, da jeg først tror han kalder hvis jeg skyder helt vildt?? tror faktisk ikke han forstår meget at dynamic ved nærmere efter tanke.. :(

inputs pls ?

PokerStars Hånd #90078820997: Turnering#658010675, $5.00+$0.50 USD Hold'em No Limit - Level XXXVI (17500/35000) - 01/12/2012 5:25:27 CET [30/11/2012 23:25:27 ET]
Bord '658010675 26' 9-max Knappen er på plads #9
Plads 1: krisch (907987 i chips)
Plads 2: elek1988 (563462 i chips)
Plads 3: PERRIJAH (410180 i chips)
Plads 4: icerobert (550955 i chips)
Plads 5: JimmyPorro (1002497 i chips)
Plads 8: Pattamatta (889752 i chips)
Plads 9: FrAAnKK Jr (801420 i chips)
krisch: poster ante 4375
elek1988: poster ante 4375
PERRIJAH: poster ante 4375
icerobert: poster ante 4375
JimmyPorro: poster ante 4375
Pattamatta: poster ante 4375
FrAAnKK Jr: poster ante 4375
krisch: poster small blind 17500
elek1988: poster big blind 35000
*** KORT ***
Givet til elek1988 [Ks Qh]
PERRIJAH: folder
icerobert: folder
JimmyPorro: folder
Pattamatta: folder
FrAAnKK Jr: raiser 36999 til 71999
krisch: folder
elek1988: kalder 36999
*** FLOP *** [3c 8h 5s]
elek1988: better 87955
FrAAnKK Jr: kalder 87955
*** TURN *** [3c 8h 5s] [6c]
elek1988: checker
FrAAnKK Jr: checker
*** RIVER *** [3c 8h 5s 6c] [5c]
elek1988: better 149995
FrAAnKK Jr: kalder 149995
*** SHOWDOWN ***
elek1988: viser [Ks Qh] (et par, femmere)
FrAAnKK Jr: viser [Kc Ah] (et par, femmere - es kicker)
FrAAnKK Jr vandt 668023 fra potten
*** RESUMÈ ***
Pot i alt: 668023 | Rake 0
Bord [3c 8h 5s 6c 5c]
Plads 1: krisch (small blind) foldede før flop
Plads 2: elek1988 (big blind) viste [Ks Qh] og tabte med et par, femmere
Plads 3: PERRIJAH foldede før flop (bettede ikke)
Plads 4: icerobert foldede før flop (bettede ikke)
Plads 5: JimmyPorro foldede før flop (bettede ikke)
Plads 8: Pattamatta foldede før flop (bettede ikke)
Plads 9: FrAAnKK Jr (knap) viste [Kc Ah] og vandt (668023) med et par, femmere

mangler jeg noget ja så sig til, skal se om jeg kommer i tanke om mere løbende..

giz

Redigeret af gizzar d. 01-12-2012 19:24
01-12-2012 21:20 #2| 3

Det bedste, du kan gøre anderledes er nok at skubbe preflop. Det er unexploitable og sandsynligvis kæmpe +EV mod spillere på det her niveau. Kombiner det med, at du her ikke virker som den skarpeste spiller postflop (kan godt være du er bedre end niveauet i de her tours, det ved jeg ikke), så vil jeg anbefale dig at tage den lette udvej i stedet for at forsøge at udspille en decent spiller OOP.

Hans "hero call" er i øvrigt std. solidt spil.. Du repper ikke ret godt her, og han får fine odds.

02-12-2012 02:23 #3| 0

generelt er det farligt at bette rivers som parrer boardet, da du tit kommer i situationer hvor du repper smalt.

02-12-2012 09:31 #4| 1

Helt enig med pccp. Btw, så hedder det obv og ikke ovb :D

Synes villain laver et fint kald her. For mig at se, så er det desværre dig der kommer til at ligne fisken her. Når du vælger at donke ud i ham, så synes jeg du skal fortsætte på de fleste turns. Det vil ofte få ham af den hånd som han aktuelt har. Som Requiem nævner, så er river ikke et særlig godt kort at bluffe, da værdien af hans ak vil stige når bordet parrer, sammenholdt med den svage linje du vælger.

Wp af villain her

02-12-2012 10:48 #5| 0

Du giver selv svaret. Hvis du gerne vil ligne et set eller et draw, hvor 6'eren completer en del, skal du også skyde turn, når du vælger at leade floppet.. Du repper tyndt på river, og derfor er det vel et rimelig std kald villain laver.. Skubber i øvrigt også pre som pccp..

02-12-2012 11:00 #6| 1

Du har i min verden verdens nemmeste push preflop. Du blocker, kommer ok ind, samler rigtig tit op og får en rigtig, rigtig fin risk/reward. Snapshove.

Postflop er du lidt på glatis. Inden du begiver dig ud i bluffs som de her, så synes jeg du skal stille dig nogle grundlæggende spørgsmål:

- Hvilke hænder ville jeg tage den her linje med? (altså ville du calle med nogle 8x pre, og ville du i så fald lead flop, c turn og v-bette river?)

- Hvilke hænder, tror villain, du ville spille således?

- Hvilke hænder har villain i sin range, efter flopcallet, og hvor mange af dem folder henholdsvis til et turn- og et riverbet.

Du kan selvfølgelig ikke svare præcist på de to sidste spørgsmål, men du kan komme tættere på. Og hvis du tænkte i de baner, så tror jeg også, du ville komme frem til, hvorfor du bliver kaldt ned her med A høj.

02-12-2012 14:48 #7| 0

<20bb dyb er der ikke meget mening i at have en flat-range imo. Som det allerede er blevet sagt, så har vi verdens nemmeste reshove pre.

03-12-2012 14:25 #8| 0
OP

Tak for de mange gode tanker :) OBV <<<---- JA SORRY ;D!!!! er der et par ting jeg skal arbejde med mth mit postflop spil "historie !!"

Mente så ikke det var et shovespot, da jeg godt ku ha en anelse om at var lidt stærkt efter at ha fået på nakken de sidste orbits og ikke rørt på sig, men tit opgiver hvis ikke rammer eller får for meget modstand, derfor tænkte jeg måske hellere at udspille ham post. hviilket jeg så slet ikke får noget ud af da han bestemt ikke har tænkt sig at smide denne gang :D....

Kan ovb godt se min linje er lidt skæv også fordi boardet parre som ii os siger længere oppe

men taak for respons helt sikkert nogle ting jeg skal arbejde med her..

løpenthin og pccp +1 er dog på det seneste blivet ok bedre mth postflop men self er er plads til forbedringer:)

Redigeret af gizzar d. 03-12-2012 14:27
03-12-2012 16:10 #9| 3
gizzar skrev:
Tak for de mange gode tanker :) OBV <<<---- JA SORRY ;D!!!! er der et par ting jeg skal arbejde med mth mit postflop spil "historie !!"

Mente så ikke det var et shovespot, da jeg godt ku ha en anelse om at var lidt stærkt efter at ha fået på nakken de sidste orbits og ikke rørt på sig, men tit opgiver hvis ikke rammer eller får for meget modstand, derfor tænkte jeg måske hellere at udspille ham post. hviilket jeg så slet ikke får noget ud af da han bestemt ikke har tænkt sig at smide denne gang :D....

Kan ovb godt se min linje er lidt skæv også fordi boardet parre som ii os siger længere oppe

men taak for respons helt sikkert nogle ting jeg skal arbejde med her..

løpenthin og pccp +1 er dog på det seneste blivet ok bedre mth postflop men self er er plads til forbedringer:)

Epic
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar