100dollar 1R+1A (100 K GTD) på Ongame
Ingen håndhistorie da jeg ikke aner hvor Ongame gemmer dem.
Det er rimelig kort efter rebuy perioden. Avg. er knap 7000, jeg har ca. 8000 og villain dækker lige. Villain har marginalt minus hos Sharkscope og ellers har jeg ikke det store read på ham. Har en fornemmelse af at han er donket men kan ikke lige huske hvorfor og hvordan, og får aldrig skrevet noter hos Ongame, da deres notesystem er skidt. Mit eget image er noget tag-agtigt.
Blinds er 75-150.
Der foldes til mig i sb med KJo der siger 450. Villain kalder.
Flop kommer (vist nok) J83 rainbow (pot 900)
Jeg better 575 og villain raiser til 1900
Hvad gør I andre her?
Tp møder reraise i battle, 100K gtd
Jeg kommer meget sjældent væk her, så hvis jeg tror han er typen der checker turn bag med et draw moser jeg bare her, og tror jeg han better uanset hans hånd på turn kalder jeg og snapper/moser turn...
Takker for svaret. Andre der har en mening inden jeg afslører håndens udfald..
readless > shove, mod en meget aggro villain > call og c/r turn..
Kort sagt som Jungle..
i mange tours ville det være et klamt spot
men i en 100$-r på ONGAME er den let...tror faktisk det er ligemeget om du shover her, eller om du crai turn allin..
Takker for svarene.
Blev lidt i tvivl efter denne hånd om det var for løst af mig at gå død her, men godt at se det ikke er tilfældet. Jeg valgte selve bare at pushe, da jeg synes villain lignede noget 1 par der gerne tog ned, da han nok bare havde kaldet med et draw (nok kun 10 9) mens jeg samtidig også gerne ville tage den ned selv, eller måske få pengene ind mod en dårligere J, specielt ude af position. Tror heller ikke villain var så agro at et call flop og crai turn var så oplagt, da han nok ville checke bag med det meste jeg slog og bette det jeg var bagud til alligevel, men nok rigtig nok en fin ide mod nogle agressive villains.
Villain snappede dog mit push og viste overraskende nok AA der holdt hjem.