Game #6153357834: Hold'em NL ($1/$2) - 2007/11/04 - 12:18:06 (CET)
Table "Marieville" Seat 5 is the button.
Seat 2: KOTTEN ($200 in chips)
Seat 5: HERO ($200 in chips)
HERO: posts small blind $1
KOTTEN: posts big blind $2
----- HOLE CARDS -----
dealt to HERO Q♣ A♥
HERO: raises to $6
KOTTEN: calls $4
----- FLOP ----- 7♣ 4♠ A♣
KOTTEN: checks
HERO: bets $9
KOTTEN: raises to $26
HERO: calls $17
----- TURN ----- 7♣ 4♠ A♣[2♦
KOTTEN: bets $42
HERO: calls $42
----- RIVER ----- 7♣ 4♠ A♣ 2♦ 2♥
KOTTEN: checks
HERO: bets $126 and is all-in
Crypto Vi harnæsten lige sat os. Jeg kender ikke KOTTEN så godt men han kan vist stackes rimelig light.
JEg er mest interessereti turn og river.
1. Bør jeg skubbe ai på turn?
2. Kan I lide river ai?
TPGK linjetjek - HU 200nl
Kunne bedst lide at skubbe turn. Tror vi han er på draw er det jo her de skal til midten for at få hans stack. Når det er så er sagt så er river fint spillet.
Han stinker af 68♣, eller i hvert fald et multidraw.. Jeg skubber nok turn her.
tror faktisk jeg checker bag river. ser ikke noget betale os som vi har slået her
@betfolder
Svært at sige uden reads men svagere A'er vil ofte check calle når river blanker i situationer som denne hvor hero godt kunne ligne et draw...
Tak for svar. DEr er tilsynealdende rimelig bred enighed om push ai på turn. Kan vi få nogle flere vurderinger på river ai push?
Ehm ret std push, da vi som spillet har nuts imo, når det er mod kotten. Du bliver bare meget sjældent betalt, hvis nogensinde overhovedet. Men du har uden tvivl den bedste hånd.
Riverpush er std, men godt, fordi mange ikke tør.
Kan slet ikke se hvorfor All In. Jo- Måske for at virke svag, men jeg v-better 8-10 gange her. Især mod KOtten.
@ Lilja
Huh? Der ligger 148 og vi har 126 tilbage? Vi kan aldrig VB uden at pushe - Betaler Villain 85 betaler han også 126.