Fik ikke lige HH, så prøver efter hukommelsen. 200nl, shorthanded, gamet er std. tag. Ingen konkrete reads.
UTG åbner 4xbb (raiser til 8), UTG+1 og 2 kalder, resten folder til mig i BB som kigger ned i AKsuited... jeg gør det til 35, UTG+ 1 og 2 folder, sidste Villain kalder. Han har ca. 150BB, jeg dækker.
Flop: K-6-7 rainbow
Hero checks, Villain checks
Turn: 5 men nu med to i min suit på bordet
Hero skyder 55 ind i en pot på lidt over 80, villain rykker AI.
Hvad gør vi? Kommentarer til hele linjen modtages meget gerne.
TPTK + draw møder AI på turn(200nl)
Lugter fælt af et set gør det ik? Måske 88/99/1010?
Tvivler på et par er godt her. Men du må på et eller andet tidspunkt finde ud af hvad han spiller sådan her...
Tror vi er bagud her oftest.
Raise mere PF. Byd oftest floppet, noget ala 80/20 kan jeg godt lide.
Call turn AI.
Tjekker nogle gange floppet for derefter at rr ai...ka også gøre det for at se hans reaktion. Men er som sagt ikke sikker på linjen hvorfor jeg spørger her.
Turbo, hvis det lugter fælt af set, er det vel -EV at kalde i længden...?
Raiser mere preflop.
Squeezer du ofte i spots som disse? Hvis du gør leader jeg altså floppet MEGET ofte og snapbetaler et rest. Som spillet ligner du et mislykket squeeze, hvorfor dit call er insta.
PF er fint. Man kan måske give den lidt mere, men det har ikke den store betydning overhovedet.
Dit check på floppet er ligeledes en god beslutning. Man kan også leade i nogle tilfælde (50/50) - men det handler i bund og grund om din historie med villain.
Ofte er K'en dog et total scarecard for ham, hvorfor han faktisk kun betale med en bedre hånd.
Flopchecket er som sagt fint, og derfor bør du også kalde hans AI på turn, da din hånd er underreppet. Selv hvis du skulle være slået med et set (måske AA), så har du stadig outs.
Jeg tror dog oftest han sidder med KQ/KJ eller måske et mindre par.