Villain spiller 17/12.5/2.25 med en 3-bet på 7.8 % og virker generelt som en solid reg med et lidt for stort gap blandt andet fordi jeg har set ham flatte en del små PPs og SCs OOP..
Hvor i hånden kommer vi væk, hvis vi overhovedet kommer væk? :)
***** Hand History for Game 8686747508 ***** (Party)
$50.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, December 08, 06:00:16 ET 2009
Table Table 126813 (Real Money)
Seat 4 is the button
Seat 3: Madsreality ( $98.25 USD )
Seat 6: Qpoxa ( $50.00 USD )
Seat 5: TeamF1pl ( $71.85 USD )
Seat 1: panMcLovin ( $9.50 USD )
Seat 4: tendler2 ( $63.06 USD )
TeamF1pl posts small blind [$0.25 USD].
Qpoxa posts big blind [$0.50 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Madsreality [ A♠ K♠ ]
panMcLovin folds
Madsreality raises [$2.00 USD]
tendler2 folds
TeamF1pl calls [$1.75 USD]
Qpoxa folds
** Dealing Flop ** [ K♦, 7♥, J♣ ] Pot (4.5$)
TeamF1pl bets [$3.00 USD]
Madsreality raises [$9.00 USD]
TeamF1pl raises [$19.00 USD]
Madsreality calls ?
** Dealing Turn ** [ 5♦ ] Pot (48.5$)
TeamF1pl bets [$30.00 USD]
Madsreality ?
TPTK mod reg 150 BB dybe.
QT, KQ, QJ, AQ (måske), KT og så alle de hænder vi er bagud er vel i hans range :)
en solid reg der donkbetter/3better det flop ligner noget vi er meget bagud til.
Har du set ham donke før? Har i noget historie overhovedet?
Ved ikke om man bør folde flop, jeg kan nok ikke. Turn ændrer ikke rigtigt noget, så den må jo nok i mucken..
Jeg folder til hans 3bet på floppet. En 17/12'er er sgu aldrig ude og blæse i sådan et std. spot.
Jeg caller bare hans flopdonkbet som std. Hans stats ser solide ud, hvorfor han nok ikke donker lort som en eller anden random muppet pr. definition gør. Jeg vil bare grene billigt til SD her. Som spillet mucker jeg turn.
Hvorfor walth?
Jeg tror også bare jeg flatter flop udstik. Ikke så voldsomt mange draws, masser af gutters+par osv han kan skyde videre, og vi er næsten altid når han leader her. Når han så tilgengæld 3better over vores raise, er jeg slet ikke glad for livet. På en rigtig god dag folder jeg flop, og mindre gode dage nok helt sikkert turn.
Altså vi er ude i at skulle have i en stor monkey skum for at kalde ned, hvor han beslutter sig for at lead 3bet bluffe dybt OOP på et board der klonker din range, det virker sku unlikely.