Table "Isabella" Seat 2 is the button.
Seat 1: Hero ($679 in chips)
Seat 2: HAPPY-DAD ($923 in chips)
HAPPY-DAD: posts small blind $2
Hero: posts big blind $5
----- HOLE CARDS -----
dealt to loosegoos 3♠ K♠
HAPPY-DAD: calls $3
Hero: raises to $25
HAPPY-DAD: calls $20
----- FLOP ----- [Tc 7d 5d]
Hero: bets $40
HAPPY-DAD: calls $40
----- TURN ----- T♣ 7♦ 5♦3♣
Hero: bets $89
HAPPY-DAD: calls $89
----- RIVER ----- T♣ 7♦ 5♦ 3♣3♥
Hero?
alt misser, hva nu? min hånd er godt skjult. Jeg har ikke spillet så meget mod villan, men han er ikke vildt go. Vi har begge spillet semi tight i forhold til at det er HU. Der er ikke den store dynamik mellem os, siden vi næsten lige er startet. Dog synes jeg han er ret callish til tider - laver de mest vanvittige calls. Jeg ved ikke hvordan han spiller sine draws.
Bet eller CRAI?
Kun kommentar til riverspil, tak
Derudover synes han at jeg er en nar. Ved ikke om dette har noget at sige
Trips, HU, nl 500
"Kun kommentar til riverspil, tak" eeh hvorfor?
"Derudover synes han at jeg er en nar. Ved ikke om dette har noget at sige" LOL
"han er ret callish til tider - laver de mest vanvittige calls"
Så synes jeg ærlig talt du bare du skal bette, for så vil han nok calle med et hav af hænder han ikke ville bette, virker naturligvis meget simpelt, men efter hvad du har skrevet, hvirker det som spillet der er mest value i.
PF checker jeg.
flop og turn er fint nok.
da han er callish og du i denne position sagtens kan bluffe diverse missede draws, mens du aldrig ville C/r missede draws AI
derfor kan jeg klart bedst lide og skyde videre omkring pot( måske overbet hvis man bruger det i sit spil)
Hvis du kalder dit spil for semitight, gad jeg godt se, hvordan du spiller loose :o) Yikes ....
Tror mere, at han syntes du er en nar efter at lave runner, runner trips...
Checker også bare preflop.
Flop og turn er fint spillet. Hvis han er callish, som du siger, så er det verdens letteste valuebet. Jeg better 250.
Jeg chekker også oftes preflob flob(80-90 % af gangene) , men efter han havde limpet en del, synes jeg det var på tide at lave et move. Han har sjælent en hånd er, og jeg viser rigtig meget styrke.
@ Hahila
Jeg har overbettet ham den del i andre sessions, så det kunne bestemt være en mulighed
har han nogensinde taget dig i et overbet bluff med busted draws så? for så er det jo oplagt...
nej, de gange jeg har overbettet, har det været solide value bets, og han har kun kigget med 1 gang.
Eller, da vi startede denne sessio, lavede jeg et lidt vildt et. Jeg åbner knappen med 65o han caller. Flob: AJxxx, vi chekken den til river, og jeg skubber 600 ish ind i en pot på 40. Han folder, og jeg viser op :)
Det lyder som et ret spew play.
Syntes også helt klart du skal bette river hvis han er callish. Iøvrigt meget straightforward hånd, no?
skub nu bare pengene ind, byd omkring pot, måske lidt under, afhængit af dine tendenser...
CRAI er jo dårligt da han muligvis har en marginal hånd som top pair, og den byder han ik nødvendigvis. Du skriver selv han kalder light, så faktisk et temmeligt easy pot-bet imo.
@ lorten1
Synes ham er en nar. LOL :-) Du ved godt han er dansker right?
Med hensyn til riverhansken, så bet fuld pot.
@ NL jesus?
Og så kan han ikke være en idiot, eller hvad mener du? :)
@ lorten
Jeg overbetter AI, det er ret frækt.
@ NLJ
Jo, de fleste samtaler vi har haft i chatten har været på dansk
@ Mancini
Jo jo bestemt.
@ lorten1
Skal dog lig' siges, at jeg havde en kort ord udveksling med ham.
Det er noget tid siden og han brugte et andet nick (renakken).
Nr 3 sætning fra ham er denne : "Det gjorde jeg da også din store spade"
Så jeg kan da godt se hvor du har dit "nar" read fra :-)
nu har jeg skrevet at han synes jeg er en nar. Men, jeg synes nu heller ikke han virker alt for cool
Næææ. jeg er lig'glad med om han er en flink fyr, eller en topstodder.
Ved han ikke læser pokernet.
Der er vel ikke nogen grund til, at bruge mere tid på hans personlighed.
Vil dog sige med hensyn til hans spil, synes jeg faktisk det er udmærket.
@ NLJ
Det synes jeg vitterlig ikke. Jeg har stort set kun spillet ham HU. Han er ikke særlig trickey, og formår ikke at ligge meget præs på en. Ret nem at spille perfekt imod