Vi har ikke lavet rigtig ballade endnu, men der er lidt gang i den,
Villain ser hero som 22.6/17.6/3.55 3bets 6.2%
Villain 23/16/3.0 3bets feq 7.4%
***** Hand History for Game 102328399 ***** (Pacific)
$400.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, October 05, 03:10:27 ET 2009
Table Leganes (Real Money)
Seat 2 is the button
Seat 2: laublanc ( $488.60 USD )
Seat 3: Villain ( $1006.90 USD )
Seat 4: padjes ( $406.50 USD )
Seat 7: Leninism ( $437.13 USD )
Seat 8: ab2pok ( $141.30 USD )
Seat 9: Hero ( $445.90 USD )
Villain posts small blind [$2.00 USD].
padjes posts big blind [$4.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ T♣ T♦ ]
Leninism folds
ab2pok folds
Hero raises [$12.00 USD]
laublanc folds
Villain raises [$46.00 USD]
padjes folds
Villain calls [$36.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 9♥, 4♠, 5♦ ] $96
Villain bets [$64.00 USD]
Hero call eller raise ?
TT i 3bettet pot,nl400
Synes det er helt fint at sige omkring 140-150$ og call et skub. Alternativt kan du call floppet og shove alle non AKQ turns, det kræver dog at du mener villian følger op med skum på turn til tider. Uden historik synes jeg den optimale linje er raise flop og call rest.
Det kunne også være et frækt spot at "click it back" og måske induce rest fra AQ,AK eller få villian til at spille for stacken med 9x (hvilket han måske gør anyways).
@becks
Fra erfaring er et click på floppet noget der dræber action, så det vil være et godt bluff. Men på dette flop skal TT ikke laves om til et bluff!
Jeg kalder, da jeg gerne vil have value fra AK, KQ, KJ, ect., som villain skal have mulighed for at skyde igen med på turn.
Så kald flop, C/R eller leader turn alt efter kort, men klart mest C/R.
Er det bare mig, eller er der fejl i den HH?Villain er i hvert fald med lige ofte nok.
Vil gerne høre lidt om villains turn aggression.
Umiddelbart får vi næppe action af ret meget vi slår, hvis vi raiser, mens vi både får action af 2nd barrels med skum og muligvis noget 88, A9 sjask hvis vi bare floater.
Problemet er blot hvad vi så gør på A-J turns, der jo alligevel er 16/47 kort.
Umiddelbart så caller jeg her. Dels fordi jeg ofte kunne finde på at floate det board med ingenting mod weake modspillere, og dels for at holde villains range så bred, at vi kan få action af ringere.
Turn bliver afhængig af feel, og om hvilket kort der vendes.
MVH Skod
Hvad gør villian med 66-88 og 9x i det her spot mod et lille reraise? Hvis han bare folder hver gang bliver det da et hit at reraise den her type flops med any two? Er enig i at call er en ok linje, men vores hånd er top sårbar og bør kunne få action fra hænder vi slår medmindre vi selv er top nit.
@lors
Det faktum at et click ofte bruges som et bluff på denne type board er jo netop et argument for at vi skal gøre det, da en tænkende villian så vil reste air en gang i mellem.
Er det desuden nogen skandale at tage potten ned? Vi sidder jo ikke ligefrem med nuts og der er min. 16 kort vi ikke vil se på turn og resten af kortene giver villian rigtig tit op på alligevel, da vi netop ligner den hånd vi har.