har været rigtig fint gang i bordet, har kun spillet en anden hånd mod ham, hvor han reraiser mig, jeg har AQ bord ender med at være AQJKK og han skubber river , jeg folder han viser 86 suited... så ved han kan lave moves...!
** Game ID 856566316 starting - 2007-10-25 10:41:10
** Millwall [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- ladphi sitting in seat 1 with $135.62
- surfdude sitting in seat 2 with $126.38
- fenlander148 sitting in seat 3 with $105.37
- yankee121 sitting in seat 4 with $14.00
- CJ_143 sitting in seat 5 with $40.21 [Dealer]
- mfh sitting in seat 6 with $416.12
mfh posted the small blind - $0.50
ladphi posted the big blind - $1.00
** Dealing card to mfh: 10 ♠, 10 ♥
surfdude raised - $4.00
fenlander148 called - $4.00
yankee121 folded
CJ_143 folded
mfh raised - $20.00
ladphi folded
surfdude called - $20.00
fenlander148 folded
** Dealing the flop: 3 ♠, 2 ♣, 5♥
mfh bet - $26.00
surfdude called - $26.00
** Dealing the turn: 6 ♣
mfh checked
surfdude went all-in - $80.38
Tager gerne i mod bemærkninger pre og på streets!
MvH Mafrandsen
TT i RR pot (100nl)
Generelt fint spillet. Har dog et par bemærkninger:
PF: Jeg ville raise en smule mindre - men bagatel.
Flop: Her mener jeg klart du better for lidt. Du byder kun lidt over halv pot. Skal mindst bankes op i 2/3, gerne 3/4 pot,
Turn: Virkelig svær. Han har vist et bluff op, så han ved at du ved at han er i stand til moves. Så er spørgsmålet om han tør ta røven på dig igen. Jeg hælder til KALD fordi hvis han virkelig havde en 4'er, tror jeg han spiller det mere aggro på flop, og typer som ham malker også ofte potten når de har the goods - i stedet for bare at skubbe ai. Men alt i alt en ret svær hånd.
ja, kan godt se det for mig til at se svag ud, ved jeg kun byde lidt over ½ pot... jeg tror mere på et overpar, end jeg tror på 4, men så igen, han var ude og RR på 86, og der er brand meget hang i den!
tak fordi du gad bruge tid på den!
Preflop - fint hvis man vil have præmien hjem nu. Men han caller. Gør han det med 22, 33, 44, 55, 66 eller eks. A4? Eller med luft? Han gør det i hvert fald med PP over dine.
Flop - Potbet. Han skal betale, hvis han er på draw. Går han AI skal du af med 61 for at vinde 177. Det er pæne odds.
Turn - Det er et scary bord. Det ved han, og det synes du. Skal han gøre noget, kan han kun gå AI når han sidder med mindre end potten. Du skal vinde 1 ud af 3 for at have skindet på næsen. Med det han har vist før, skal han klædes af. Noter tabet under rubrikken: Hævn.
Mange tak også for dit gode indlæg...
Kan godt se der skal skydes mere afsted flop, så han ikke får lov også bare og floate!
Fint spillet, som de andre giv den en tand mere på floppet.
88/99/1010/JJ kan være svære i sådanne situationer, det gælder vist for alle.
Hvorvidt jeg kalder eller folder kommer an på read, men absolut ikke et kald man kan være glad for.
Den er svær, men med jeres tidligere historie in mente, så kalder jeg her.
Resolution: Du kalder og han viser AQc :D
@ mafrandsen
"Kan godt se der skal skydes mere afsted flop, så han ikke får lov også bare og floate!"
Ud fra din beskrivelse af villain, vil du så ikke gerne have, at han floater med en dårligere hånd?
Mod den beskrevne villain, er jeg ret vild med at checke turn - og hvis jeg checker, er det for at autocalle et push.
Preflop fint, raiser i hvert fald ikke mindre, du er oop resten af hånden med en raiser og en caller.
Flop, skyd mere som de andre siger.
Turn, synes du gør det en skulle svært for dig selv ved ikke at bette ud igen, hælder imod et call, fordi du underrepper din hånd en smule, da du ligner noget AK, AQ, som conbetter flop og checker missed turn, omvendt ligner hans hånd det samme, da du sikkert havde fået et raise på floppet, hvis han har en større par end dig selv. Selv skyder jeg turn igen medmindre jeg forsøger at induce et bluff og i så fald caller jeg. Jeg er aldrig bange for straighten her, kan simpelthen ikke se, hvordan han skulle kunne have en 4'er på hånden.
@ Fitty
Jo, så længe det ikke er et scary card der kommer. villian har ikke været out of line andet end den ene hånd han viste op (86)
havde jeg skudt mere på flop, havde det som de andre siger også gjort jeg havde et meget let call på turn.
og som der også bliver sagt ville et højere par nok også raise flop.
@ Alle
jeg valgte og folde, men efter denne (takket være jeres super indlæg) analyse skulle jeg nok have valgt et call. Mange tak for jeres tid.
Ohøj,
Jeg tror, at nl100 er småligeglade med table image, så det undlader jeg.
Jeg synes, at floppet skal bettes en tand hårdere - du vil jo gerne have en masse hænder til at committe sig til potten.
Jeg skyder turn AI, og checker jeg, caller jeg også den turn, med mindre vi har med jordens størte tight ass nit at gøre.
@Tinamus
Jordens største tight ass nit = Nautilous =)
hehe og han spiller NL100 ergo er det en mulighed haha.
Bare en joke..
Jeg raiser til 18 preflop og better 75% pot på floppet. Med det turn så skubber jeg selv, så undgår jeg også at skulle sætte migselv i en svær situation.
Kan ikke se hvilken 4er han repper, så er ikke bange for str8.
Sugeren