Har ingen reads på Villian - har ikke set ham lave de vilde moves...
Table 'Athanasia' 6-max Seat #3 is the button
Seat 1: jumpjflash ($393.35 in chips)
Seat 2: tgtt ($213 in chips)
Seat 3: kbp00 ($251 in chips)
Seat 4: Hero ($348 in chips)
Seat 5: snakekilla88 ($218.25 in chips)
Seat 6: booden ($249.35 in chips)
Hero: posts small blind $1
snakekilla88: posts big blind $2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [T♣] [T♦]
booden: raises $5 to $7
jumpjflash: folds
tgtt: folds
kbp00: folds
Hero: raises $16 to $23
snakekilla88: folds
booden: calls $16
*** FLOP *** [3♣] [K♠] [5♣]
Hero: checks
booden: checks
*** TURN *** [3♣] [K♠] [5♣] [K♥]
Hero: bets $32
booden: calls $32
*** RIVER *** [3♣] [K♠] [5♣] [K♥] [7♦]
Hero: checks
booden: bets $60
Hero: ???
Hvad er planen her??
TT in Touble? NL200
Mit bedste bud vil være et PP - QQ/JJ/99/88.
Jeg havde nok bettet floppet og checket turn hvis han callede. (Men jeg er en forfærdelig NL spiller, så hvad ved jeg! :D)
Er det ikke rimeligt åbenlyst, at det er HERO?
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
I know - jeg burde bette flop for info, men mit spørgsmål går mere på, hvad planen er nu!
I know - jeg burde bette flop for info, men mit spørgsmål går mere på, hvad planen er nu!
@Johnson
Hahaha.... what? Er rimelig sikker på, at Dokkedal svarer Razga på hans spørgsmål og ikke svarer på mit spørgsmål...
Det er lidt svært at svare på, når hånden udspiller sig som den gør.
Du har ingen reads, du better ikke floppet, og dit turn bet er sandsynligvis ikke en K, efter at du checker flop.
Som spillet får du næsten 3/1 odds, og skal altså være god ca. 1 ud af 4. Med 88 og 99 i hans range, tror jeg du har et call, især givet bordets tekstur.
Men jeg tror det er marginalt, da han sandsynligvis sjældent valuebetter 88 og 99, som bordet ser ud - det er ikke mange hænder han slår, som han får betaling af. Om han er klar over dette, er ikke til at sige ud fra det info du giver.
Men hvis du vil 3-bette TT OOP mod en ukendt UTGs raiser, SKAL du bette dette flop.
Raise mere preflop eller call preflop. Bet flop - som spillet, betal river.
Jeg havde selv de overvejelser som Knudsen kommer ind på her...
Mit check på flop og river giver ham god mulighed for at tage potten ned med et riverbet. Jeg synes dog, at det lugter lidt af, at han vil have betaling! Der er ydermere et busted klør draw derude.... spiller det ind på min afgørelse?