Jeg har lagget den temmelig hårdt, og villain har spillet forholdsvist tight. Har ingen konkrete hænder på ham, men han respekterer mine cbets, men deltager gerne PF.
Seat 1: fmerlimbr ($98.50 in chips)
Seat 2: Jenny65 ($119.25 in chips)
Seat 3: ritmik ($256.91 in chips)
Seat 4: Piper242 ($197.90 in chips)
Seat 5: Leffe9 ($41.50 in chips)
Seat 6: HERO ($150.50 in chips)
ritmik: posts small blind $0.50
Piper242: posts big blind $1
----- HOLE CARDS -----
dealt to HERO [T ♣ 9 ♣
Leffe9: folds
HERO: raises to $4
fmerlimbr: folds
Jenny65: folds
ritmik: calls $3.50
Piper242: calls $3
----- FLOP ----- [5 ♥ 9 ♥ T ♠ (12$)
ritmik: checks
Piper242: checks
HERO: bets $9
ritmik: raises to $39
Piper242: folds
HERO: ??
Er det en std 3-bet, eller hvordan?
TTP 150bbs, NL100
All you can eat baby!
To par skal have MAX gas, derfor push.
Hvis du ved han ikke spiller flushdraw sådan her, kan du calle og lade ham bette turn, hvorefter du pusher. Det er risky business, men vil formentlig give fuld betaling da han med et turnbet potcommitter sig.´
Men værd klar til at give boksebolden én når han spiker en J på turn!
Denne her er ikke så straightforward. I har dybe stacks, og dine reads på villain gør hånden meget svær. Mener ikke push er åbenlyst. Du ser alt for ofte et sæt her. Jeg tror jeg foretrækker call her og ser reaktionen an. Går han AI på turn, ka du overveje at folde.
Meget passivt? Ja. Men du skriver at han har repsekterer dine bets før, og at han er meget tight. TTP er en god hånd, men ikke super. Spil den forsigtigt mod en spiller som ham her - jeg har sparet en del penge på at smide TTP...
@zmag
Er 150bb dybt???
@zmag
Hvad vil du ramme på turn? Any ♥, 6, 7, 8, J, Q, K completer draws. Udover det kan der være større 2 par combos ude også en masse andet lort. Du counter evtuelle sets da chancen for han har set i T/9 er lille. Så er vi nede på et set tilbage. Et turn kort gavner dig ikke her da du ikke har nogen idé om hvor du står og bliver ret nem at skubbe af.
At sætte ham på et set her er godt nok stramt.
@ myth
JEg er meget i tvivl om denne her hånd, indrømmet, og min linje er ekstremt stram. Det nemme er sfli at sige push. Men vend det om - hvad kan Villain ha hvis ikke han har set? Jeg skriver sådan pga. mancinis reads på villain.
Jeg skubber også her.
Villain sidder sikkert med 78s eller JQs. 99 & 1010 ville have givet modstand preflop, så dem udelukker jeg. Men jeg udelukker som regel mange hænder, da jeg ikke kan smide denne hånd med sådan et flop :)
"JEg er meget i tvivl om denne her hånd, indrømmet, og min linje er ekstremt stram."
Din linie er ikke stram, den er forkert.
Over halvdelen af decket er scarecards, og vi har ofte nok den bedste hånd til at vi skal til midten her. Som Myth skriver, så blocker vi formodentlig for 2 sets, og der er dermed kun 55 tilbage at være bange for - Boardet er endvidere SUPER draw heavy, og der er masser af OE+FD combo's der check raiser et sådant flop.
Endvidere er 150bb's ikke specielt dybt, og det passer fint med et skub her imo.
Mickey
Jeg skubber også her - du finder også tight spillere som vælger kun at kalde KK AA preflop uden at gi på nakken...
Jeg skubber her - selvom jeg selvrfølgelig er bange for at se 55 men tror lige så ofte vi kan være oppe imod A♥ X♥ samt AA KK QQ
@ zmag
Skift ordet formentligt ud med tilsyneladende ;-)
WP at folde her!
Synes egentlig ikke ttp er specielt interessant i dette spot. Den skal til bunds.
men hvordan spiller vi JJ+ i dette spot, når vi nu er 150bb dybe?